کد خبر : 151995
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 - 13:37
-

سازمان لیگ فوتسال باز هم برای پلی‌آف وقت کم می‌آورد!

سازمان لیگ فوتسال باز هم برای پلی‌آف وقت کم می‌آورد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل شیوع بیماری کرونا از تعویق بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا که قرار بود اسفندماه برگزار شود خبر داد. در این شرایط بهترین فرصت برای برگزاری مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ برتر فوتسال و مشخص شدن چهره قهرمان این رقابت‌هاست. با وجود لغو بازی‌های فوتسال قهرمانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل شیوع بیماری کرونا از تعویق بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا که قرار بود اسفندماه برگزار شود خبر داد. در این شرایط بهترین فرصت برای برگزاری مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ برتر فوتسال و مشخص شدن چهره قهرمان این رقابت‌هاست.

با وجود لغو بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا، تعلل در صدور رای دیدار شهروندساری و ستارگان ورامین و هم‌چنین شکایت باشگاه فرش آرا وضعیت برگزاری نیمه نهایی هم که پیش‌بینی می‌شد با لغو مسابقات آسیایی از ۱۰ روز آینده شروع بشود با تعلل بیش‌تر در برگزاری بازی‌ها به نوعی امکان‌پذیر نخواهد بود. طبق برنامه باید ۶ بازی برای مرحله نیمه نهایی و فینال برگزار شود که اگر ۱۰ روز دیگر یعنی ۲۵ بهمن ماه زمان شروع بازی‌ها انتخاب شود و فاصله یک هفته‌ای بین دو بازی اول و دوم را در نظر بگیریم بازی اول، ۲۵ بهمن و بازی دوم اول اسفند ماه برگزار خواهد و با فرض این که حداقل یکی از دو بازی به جدال سوم بکشد ، بازی سوم ۷۲ ساعت بعد یعنی ۴ اسفند ماه خواهد بود.

در این شرایط منطقی‌ترین زمان برای بازی‌های فینال بازی رفت در تاریخ ۱۱ اسفند ماه و بازی برگشت در تاریخ ۱۸ اسفند ماه خواهد بود که در صورت تساوی در دیدار رفت و برگشت، بازی سوم۷۲ ساعت بعد یعنی ۲۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.

چنان چه در شروع بازی‌ها تاخیری ایجاد شود این تاخیر منجر به دیرتر برگزار شدن فینال و احتمال تداخل مجدد با اردوهای تیم ملی و دردسر تازه برای فوتسال باشگاهی و ملی ما خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.