کد خبر : 152039
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 بهمن 1398 - 14:08
-

بی غم :مشخص نبودن زمان نیمه‌نهایی و نهایی لیگ فاجعه است/تغییرات پیاپی مدیریتی بی‌نظمی به وجود آورده است

بی غم :مشخص نبودن زمان نیمه‌نهایی و نهایی لیگ فاجعه است/تغییرات پیاپی مدیریتی بی‌نظمی به وجود آورده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌غم با نامعلوم خواندن تاریخ برگزاری بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی و فینال لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: تاریخ برگزاری بازی‌های نیمه‌نهایی، هنوز مشخص نشده است. وی ادامه داد: البته قرار بود بعد از آنکه ۴ تیم مشخص شدند هیئت‌رئیسه با آقای داوری جلسه‌ای برگزار کنند و تاریخ بازی‌ها مشخص شود،اما متاسفانه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌غم با نامعلوم خواندن تاریخ برگزاری بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی و فینال لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: تاریخ برگزاری بازی‌های نیمه‌نهایی، هنوز مشخص نشده است.

وی ادامه داد: البته قرار بود بعد از آنکه ۴ تیم مشخص شدند هیئت‌رئیسه با آقای داوری جلسه‌ای برگزار کنند و تاریخ بازی‌ها مشخص شود،اما متاسفانه بازی شهروند ساری و ستارگان ورامین دچار مشکل شده و همین مسئله جلسه هیئت‌رئیسه را عقب انداخته است.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در انتقاد به نامعلوم بودن تاریخ برگزاری بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی و فینال لیگ برتر فوتسال، خاطرنشان کرد: این اتفاق نه تنها به ضرر ما است بلکه فاجعه است، ما مدتی بازیکنان‌مان را در اختیار نداریم و باید سایر بازیکنان تیم را بدون مسابقه و با انگیزه پایین در شرایط بازی نگه داریم که همین امر کار سختی است. از یک طرف دیگر هزینه‌های زیادی از جمله اجاره سالن، اجاره مسکن بازیکنان غیربومی و غیره به باشگاه تحمیل می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که حدود ۱۰ روز قبل مشخص شد که تیم سن‌ایچ ساوه رقیب شما در مرحله نیمه‌نهایی است، چرا در این فاصله بازی برگزار نشد، گفت: سرمربی تیم ملی در مکاتباتی که با فدراسیون داشته است، درخواست کرده که بازیکنان از روز اول بهمن در اختیار تیم ملی باشند و برای آماده سازی جام ملت‌ها یک ماه بازیکنان در اردو باشند. زمانی که برای تیم ملی اردو می‌گذارند، بازیکن از دست ما خارج است و مسابقات تعطیل شد.

بی‌غم در انتقاد به بی‌نظمی حاکم بر لیگ فوتسال، افزود: متاسفانه در ورزش ما و در همه رشته‌ها بی‌نظمی وجود دارد و هرکس منکر آن شود، دروغ گفته است. حتی در فوتبال که ویترین ورزش ما است، تیم ملی، پرسپولیس استقلال و سایر باشگاه‌ها اسیر همین بی‌نظمی هستند و مشکل دارند. فوتسال نیز به همین گونه است و دوران خوبی را سپری نمی‌کند. به نظر من باید نظارات‌ها قوی‌تر شود تا مشکلات کمتر شود.

وی تغییرات مکرر مدیریتی را اصلی‌ترین دلیل این بی‌نظمی‌ها خواند و گفت: شما در هر مکان و جایگاهی که باشید، مدیریت آن مجموعه تعیین‌کننده نظم و انضباط آن مجموعه است و هر بی‌نظمی به وجود آید، ایراد اصلی به مدیریت برمی‌گردد. امسال در فوتسال متاسفانه تغییرات مدیریتی زیاد بود، افتخاری رفت و مدتی انصاری‌فرد جانشین افتخاری شد، انصاری‌فرد رفت و جابری به عنوان سرپرست موقت سازمان لیگ فوتسال انتخاب شد. یعنی الان سازمان لیگ فوتسال رئیس ندارد و با سرپرست اداره می‌شود. بعد آمدند تیم ملی را از مسابقات باشگاهی جدا کردند و گفتند تیم ملی تحت مدیریت پرهیزکار باشد و سازمان لیگ تحت نظارت جابری، و در این مدت همه مدل تغییر و تحولات مدیریتی را شاهد بوده‌ایم و همین تغییرات پیاپی بی‌نظمی به وجود آورده است. بهتر است مدیری را انتخاب و زمان لازم را در اختیارش بگذارند تا بتواند برنامه‌هایش را پیاده کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.