کد خبر : 152069
تاریخ انتشار : جمعه 18 بهمن 1398 - 17:23
-

طیبی: تعویق جام ملت‌های آسیا در یک صورت به نفع تیم ملی ایران است

طیبی: تعویق جام ملت‌های آسیا در یک صورت به نفع تیم ملی ایران است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین طیبی درباره به تعویق افتادن مسابقات فوتسال جام ملت های آسیا و شرایط تیم ملی ایران گفت: باید منتظر بمانیم و ببینیم چه تاریخی برای این مسابقات اعلام می شود. شروع تمرینات اردوهای بعدی بر عهده کادر فنی است و تا زمانی که تاریخ قطعی مسابقات مشخص نشود نمی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین طیبی درباره به تعویق افتادن مسابقات فوتسال جام ملت های آسیا و شرایط تیم ملی ایران گفت: باید منتظر بمانیم و ببینیم چه تاریخی برای این مسابقات اعلام می شود. شروع تمرینات اردوهای بعدی بر عهده کادر فنی است و تا زمانی که تاریخ قطعی مسابقات مشخص نشود نمی توان تصمیمی گرفت.

وی ادامه داد: به تعویق افتادن این مسابقات تنها در صورتی به نفع تیم ملی ایران است که بتوانیم بازی های خوب تدارکاتی داشته باشیم وگرنه فرقی به حالمان نمی کند.

لژیونر فوتسال ایران که در حال حاضر به قزاقستان بازگشته است، گفت: در اردوی فعلی تیم ایران حضور ندارم و از قبل با آقای ناظم الشریعه (سرمربی تیم ملی) هماهنگ کرده بودم که در اردوی پایانی قبل از جام ملت ها به تیم ملی اضافه شوم. با اتمام مرحله الیت جام ملت های اروپا، مسابقات لیگ قزاقستان از سر گرفته می شود و من هم باید در تمرینات تیم «غیرت» باشم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.