کد خبر : 152147
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 بهمن 1398 - 17:31
-

افضل: برگزاری پلی‌اف نیازمند فرهنگ و زیرساخت مناسب است

افضل: برگزاری پلی‌اف نیازمند فرهنگ و زیرساخت مناسب است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی افضل در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال مس سونگون ورزقان اظهار داشت: وضعیت تیم و باشگاه خوب است و تا به امروز مشکلی نداشتیم. درست است بازی ما با حفاری در مرحله پلی‌آف سخت بود اما با همت و تلاش بازیکنانم توانستیم به مرحله دوم صعود کنیم.  وی ادامه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی افضل در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال مس سونگون ورزقان اظهار داشت: وضعیت تیم و باشگاه خوب است و تا به امروز مشکلی نداشتیم. درست است بازی ما با حفاری در مرحله پلی‌آف سخت بود اما با همت و تلاش بازیکنانم توانستیم به مرحله دوم صعود کنیم. 

وی ادامه داد: با توجه به حضور تیم ملی در بازیهای آسیایی قرار شد مرحله نهایی پلی‌اف در فروردین برگزار شود اما به دلیل اینکه دیدارهای تیم ملی عقب افتاد، قرار شد این مرحله در اسفند ماه برگزار شود. از روز گذشته تمرینات خود را بدون حضور هفت ملی‌پوش شروع کردیم که تا پایان هفته، به جمع ما اضافه می شوند. منتظر می‌مانیم که تکلیف دو تیم ساری و ورامین مشخص شود. به این دلیل که حریف ما در مرحله بعدی یکی از این دو تیم است.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در مورد برگزاری مرحله پلی‌آف گفت: حوادث در این مرحله به قدری زیاد شده که واقعاً مشکلاتی را برای باشگاه‌ها به وجود آورده است. ما فرهنگ برگزاری این مرحله را نداریم. اگر نگاهی به این مرحله داشته باشیم، می‌بینیم که در هر شهری هر کسی برای حریف خود به وسیله هواداران یا … خط و نشان می‌کشند. برگزاری مرحله پلی اف با توجه به حواشی و اتفاقاتی که وجود دارد، سودی برای فوتسال ندارد.

وی گفت: برای برگزاری پلی‌آف باید فرهنگ مناسب، زیرساخت مناسب و سالن‌های استاندارد جهت برگزاری مسابقات داشته باشیم. اگر در کشورهای روسیه، اسپانیا و …  مرحله پلی‌آف برگزار می‌شود، زیرساخت مناسب دارند. اتفاقات و حواشی که در لیگ برتر و مرحله پلی‌آف وجود داشته، به حدی زیاد شده که به لیگ یک هم سرایت کرده است.

وی افزود: نمی‌دانم چرا کمیته انضباطی زودتر به این موضوع ورود نمی‌کند. فرقی ندارد مس سونگون، گیتی‌پسند، شهروند یا… باشد. اگر تخلفی به وجود آمد، باید برخورد شدید کنند تا جلوی توهین‌ها و اتفاقاتی که قرار است از این به بعد بیفتد، گرفته شود. فکر می‌کنم به طور کل مرحله پلی‌آف برگزار نشود، خیلی بهتر است.

افضل گفت: امیدوارم حساسیت و نگاه بیشتری به فوتسال شود تا شاهد کمترین اتفاقات و حواشی باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.