کد خبر : 152145
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 بهمن 1398 - 17:29
-

بی غم: مشکلات و بی نظمی‌ها در فوتسال به خاطرنداشتن زیر ساخت مناسب است

بی غم: مشکلات و بی نظمی‌ها در فوتسال به خاطرنداشتن زیر ساخت مناسب است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی غم در مورد آخرین شرایط تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه ۵ بازیکن ملی پوش تیم گیتی پسند در اختیار تیم ملی است  ما یک استراحت کوتاهی به بازیکنان خود دادیم و مجددا از روز ۱۲ بهمن تمرینات خود را آغاز کردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی غم در مورد آخرین شرایط تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه ۵ بازیکن ملی پوش تیم گیتی پسند در اختیار تیم ملی است  ما یک استراحت کوتاهی به بازیکنان خود دادیم و مجددا از روز ۱۲ بهمن تمرینات خود را آغاز کردیم که روز گذشته به پایان رسید وطبق هماهنگی قرار است از روز چهارشنبه با بازیکنان ملی پوش تمرینات خود را مجددا  آغاز کنیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در مورد برگزاری پلی‌آف در لیگ برتر فوتسال گفت: من دو سال پیش هم بارها این موضوع را مطرح کردم که مرحله پلی آف در ایران ساز کار مناسب برای برگزاری ندارد اما گوش شنوایی وجود نداشت بی نظمی‌ها در فوتسال آنقدر زیاد شده برای نمونه بازی شهروند ساری با ورامین نمونه کوچکی از این بی نظمی‌ها است. این مشکلات و بی نظمی‌ها به خاطر نداشتن زیر ساخت، سخت افزار و.. مناسب است.

وی در پاسخ به سوالی که آیا زمان برگزاری مرحله دوم پلی اف مشخص شده گفت: قرار است بعد از بازی روز جمعه ورامین و ساری در جلسه‌ای که روز شنبه بین مدیران ۴ باشگاه صعود کننده به این مرحله در سازمان لیگ برگزار شود و با هماهنگی باشگاه‌های صعودکننده زمان برگزاری مرحله دوم مشخص شود.

بی غم در پایان گفت: امیدوارم در این مرحله مسئولان برگزاری نظارت خود را بیشتر کنند تا شاهد بازی‌های زیبایی از سوی تیم‌های صعود کننده  به این مرحله باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.