کد خبر : 152102
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 بهمن 1398 - 12:15
-

برزگر :این فصل با قضاوت داوران لیگ مشکل داشتیم / تیم‌های پلی آف از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند

برزگر :این فصل با قضاوت داوران لیگ مشکل داشتیم /  تیم‌های پلی آف  از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  نجمه برزگر سرمربی تیم فوتسال بانوان پارس آرا شیراز  اظهار داشت: تیم ما از همان آغاز فصل ۹۸ لیگ برتر فوتسال بانوان مشکلات مالی زیادی داشت. بازیکنان مطرحی در اختیار نداشتیم و با دست خالی در مسابقات حاضر می‌شدیم. او تصریح کرد: این فصل با قضاوت داوران لیگ مشکل داشتیم. حتی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  نجمه برزگر سرمربی تیم فوتسال بانوان پارس آرا شیراز  اظهار داشت: تیم ما از همان آغاز فصل ۹۸ لیگ برتر فوتسال بانوان مشکلات مالی زیادی داشت. بازیکنان مطرحی در اختیار نداشتیم و با دست خالی در مسابقات حاضر می‌شدیم.

او تصریح کرد: این فصل با قضاوت داوران لیگ مشکل داشتیم. حتی یک بازی برده را به خاطر اشتباه داور باختیم و سه امتیاز آن دیدار را از دست دادیم. به نظرم می‌توانستیم شاهد قضاوت‌های بهتری در سطح مسابقات باشیم و داورانمان سوت بهتری بزنندد.

برزگر افزود: من و بازیکنان در لیگ امسال بسیار اذیت شدیم. در ابتدا قرار بود در جلسه قرعه کشی شرکت نکنیم. به خاطر مسائل مالی نتوانستیم بازیکنان خوبی جذب کنیم و حتی برخی از مهره‌های تیم ما به خاطر فشار زیادی که روی آن‌ها بود، دچار مصدومیت شدند.

سرمربی تیم پارس آرا شیراز در ادامه گفت: تیم‌هایی که به مرحله پلی آف لیگ راه پیدا کرده اند، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و بازیکنان خوبی در اختیار دارند. امیدوارم تیمی که مستحق قهرمانی است به این جایگاه برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.