کد خبر : 152134
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 بهمن 1398 - 12:26
-

ناظم الشریعه: بهاروند زحمت زیادی برای فوتسالی ها کشیده است / قرار است مبقی پول بازیکنان در بهمن پرداخت شود

ناظم الشریعه: بهاروند زحمت زیادی برای فوتسالی ها کشیده است / قرار است مبقی پول بازیکنان در بهمن  پرداخت شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره آخرین وضعیت تیم ملی اظهار داشت: هفته گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که به خاطر ویروس کرونا مسابقات جام ملت‌ها به تعویق افتاده و هنوز مشخص نیست این رقابت‌ها چه زمانی آغاز می‌شود. به دنبال همین مسئله ما تمرینات خودمان را انجام می‌دهیم. همچنین فردا آخرین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان درباره آخرین وضعیت تیم ملی اظهار داشت: هفته گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که به خاطر ویروس کرونا مسابقات جام ملت‌ها به تعویق افتاده و هنوز مشخص نیست این رقابت‌ها چه زمانی آغاز می‌شود. به دنبال همین مسئله ما تمرینات خودمان را انجام می‌دهیم. همچنین فردا آخرین روز مرحله دوم تمرینات تیم ملی است.

باید هر چه زودتر تکلیف بازی‌های پلی آف مشخص شود

او افزود: بعد از پایان تمرینات تیم ملی اردو‌ها تعطیل می‌شود و به همین خاطر قرار است من امروز با رئیس کمیته فوتسال و آرش جابری رئیس سازمان لیگ فوتسال جلسه‌ای را برگزار کنم تا در آنجا تصمیماتی بگیریم تا هر چه زودتر تکلیف مسابقات پلی آف لیگ برتر فوتسال را مشخص کنیم تا بتوانیم ملی پوشان خودمان را بیشتر در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات تیم ملی را کم کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره اینکه چرا می‌خواست از تیم ملی استعفا دهد بیان داشت: من تمام واقعیات را گفتم و دلیلی نداشت که بخواهم دروغ بگویم. تیم ملی فوتسال ما شرایط بسیار سختی را پشت سر گذاشته و من هم دنبال شلوغ کردن نبودم. خدا را شکر بهاروند سرپرست موقت فدراسیوین فوتبال به همراه پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال زحمات خود را در این مدت کشیدند و حدود ۴۰ درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کردند. همچنین قرار شد با صحبت‌هایی که بین فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش و جوانان صورت می‌گیرد ما بقی پول بازیکنان هم در بهمن ماه پرداخت شود.

ناظم الشریعه درباره بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتسال با توجه به تعویق افتادن مسابقات جام ملت‌ها عنوان کرد: ما از قبل برنامه ریزی مدونی داشتیم، اما با توجه به این موضوعی که پیش آمد برنامه ریزی ما هم به هم خورد. ما با دوستانمان در کمیته فوتسال صحبت‌هایی را انجام داده ایم تا اینکه بتواینم با چند تیم خوب اروپایی راجع به بازی تدارکاتی به توافقاتی دست پیدا کنیم. با توجه به آن که مسابقات جام ملت‌های اروپا روز‌های پایانی خودش را می‌گذراند، این بهترین فرصت است تا با آن‌ها چند بازی دوستانه انجام داده تا بازیکنان با آمادگی بالایی راهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شوند.

مدیر فدراسیون فوتبال باید یک فرد قوی باشد

سرمربی تیم ملی فوتسال همچنین درباره انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال هم گفت: اگر بخواهیم واقعیات را بگوییم باید عرض کنم که فدراسیون فوتبال باید یک مدیر قوی داشته باشد. یکی از مشکلاتی که اکنون فوتبال ما با آن مواجه است عدم نقدینگی می‌باشد. به اعتقاد من مدیر فوتبال باید مشاورانی داشته باشد که بتوانند او را از نظر مالی کمک کنند. این موضوع در همه جای دنیا در حال انجام است. ما باید کاری کنیم که مدیر فدراسیون فوتبال دستش به سوی هر کسی دراز نباشد. در حال حاضر افراد بزرگی در کشور ما حضور دارند که می‌توانند ریاست فدراسیون فوتبال را به عهده بگیرند. در زمان تاج زحمات زیادی برای فدراسیون فوتبال کشیده شد. همین الان هم حیدر بهاروند به نوبه خودش زحمات زیادی به خصوص برای ما فوتسالی‌ها کشیده است. به هر حال به نظر من نکته‌ای که می‌تواند خیلی مهم باشد این است که فدراسیون فوتبال باید از لحاظ مالی حمایت شود.

ناظم الشریعه همچنین درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال اظهار داشت: به هرصوت این انتخابی است که انجام شده و ما باید همگی از او حمایت کنیم. تیم میل فوتبال کشورمان الان در آسیا و جهان دارای قدرت است و مردم زا تیم ملی توقع دارند همان طور که از فوتسال توقع دارند که بتواند در مسابقات بین المللی بهترین نتیجه را کسب کند. همان طور که گفتم ما باید از اسکوچیچ هم به مانند کی روش  حمایت کنیم تا اینکه بتواند کارایی خود را نشان دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.