کد خبر : 152128
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 بهمن 1398 - 12:16
-

کفاشیان :چون برزیل دور است هنوز متوجه نشده‌اند که ما تغییر کرده‌ایم! /شاید در فدراسیون نخواستند این نامه را نشان بدهند

کفاشیان :چون برزیل دور است هنوز متوجه نشده‌اند که ما تغییر کرده‌ایم! /شاید در فدراسیون نخواستند این نامه را نشان بدهند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  علی کفاشیان رئیس پیشین کمیته فوتسال در مصاحبه ای از مکاتبه فدراسیون برزیل برای حضور تیم ملی بانوان در تورنمنت این کشور گفت. * هفته گذشته نامه‌ای از کنفدراسیون فوتسال برزیل خطاب به شما منتشر شد که از تیم ملی بانوان برای حضور در برزیل و برگزاری بازی تدارکاتی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  علی کفاشیان رئیس پیشین کمیته فوتسال در مصاحبه ای از مکاتبه فدراسیون برزیل برای حضور تیم ملی بانوان در تورنمنت این کشور گفت.

* هفته گذشته نامه‌ای از کنفدراسیون فوتسال برزیل خطاب به شما منتشر شد که از تیم ملی بانوان برای حضور در برزیل و برگزاری بازی تدارکاتی دعوت به عمل آمده بود. آیا این نامه به دست شما هم رسیده بود و یا صرفاً خطاب به شما منتشر شده بود؟

– هیچ نامه‌ای به دست من نرسیده بود. از این نامه بی خبر بودم و فقط خطاب به من بوده است.

* چطور وقتی شما نزدیک به یک سال در فدراسیون نبوده‌اید، نامه به خطاب به شما آن‌هم به عنوان رئیس صادر شده است؟

– شاید چون برزیل دور است هنوز متوجه نشده‌اند که ما تغییر کرده‌ایم! (باخنده) مرسوم است که در نامه نگاری‌ها، اطلاعات را از سایت فیفا یا کنفدراسیون فوتبال آسیا در می‌آورند و نام ما هم احتمالاً هنوز در این سایت‌ها باشد. اینجا اسم مطرح نیست بلکه خطاب نامه‌ها، فدراسیون فوتبال است. هیچ نامه‌ای برای من ارسال نشده و قطعاً به فدراسیون می‌رود. شاید در فدراسیون نخواستند این نامه را نشان بدهند. در گذشته که تیم ملی فوتسال مردان ما به مسابقاتگرندپری برزیل می‌رفت، برنامه‌ها را گاهی برای آقای عباس ترابیان می‌فرستادند و او هم با من چک می‌کرد ولی الان در جریان نیستم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.