کد خبر : 152168
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 بهمن 1398 - 10:03
-

نجاریان برای حضور در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد

نجاریان برای حضور در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید نجاریان ساروی که نزدیک به دو دهه مدیریت در لیگ برتر فوتسال ایران، عضویت در چهار دوره متوالی هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور و بیش از یک دهه ریاست هیأت فوتبال مرکز استان مازندران را در کارنامه مدیریت ورزشی خود دارد و از موسسین سازمان لیگ فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید نجاریان ساروی که نزدیک به دو دهه مدیریت در لیگ برتر فوتسال ایران، عضویت در چهار دوره متوالی هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور و بیش از یک دهه ریاست هیأت فوتبال مرکز استان مازندران را در کارنامه مدیریت ورزشی خود دارد و از موسسین سازمان لیگ فوتسال ایران بوده است، با حضور در فدراسیون فوتبال، برای شرکت در انتخابات ثبت نام و رسماً جهت عضویت در هیأت رئیسه اعلام کاندیداتوری کرد.

نجاریان در دو دهه گذشته مدیر باشگاه شهروند ساری در لیگ‌برتر ایران بوده که از باسابقه ترین مدیران ورزشی باشگاهی در کشور محسوب می شود.

مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال ایران قرار است روز یکشنبه ۲۵ اسفندماه سال جاری برگزار شود که طی آن رئیس، نواب و اعضای هیأت رئیسه جدید فدراسیون انتخاب و معرفی خواهند شد و ثبت نام از داوطلبان واجد شرایط از روز ۸ بهمن ماه ۹۸ آغاز و ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۰ بهمن به پایان رسید.

گفتنی است، هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران از ۹‌ نفر شامل رئیس فدراسیون، نواب ‌رئیس اول تا سوم و سایر اعضاء که از سوی مجمع انتخاب می گردند، تشکیل می شود که سعید نجاریان در این انتخابات نام نویسی کرد.

به نظر می رسد زمان آن فرا رسیده تا سعید نجاریان مدیر با تجربه و تحصیل کرده ورزشی، جامعه فوتسال و فوتبال ساحلی ایران را در بالاترین سطح مدیریتی فوتبال کشور صاحب کرسی نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.