کد خبر : 152152
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 بهمن 1398 - 11:30
-

هفته اول اسفند،زمان برگزاری دور رفت نیمه نهایی فوتسال

هفته اول اسفند،زمان برگزاری دور رفت نیمه نهایی فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از تعویق بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا به دلیل شیوع بیماری کرونا، بهترین فرصت برای برگزاری بازی‌های نیمه نهایی و فینال لیگ برتر فوتسال مهیا شده است. سازمان لیگ اوایل این هفته در جلسه ای با سرمربی تیم ملی در مورد برنامه های آماده سازی تیم ملی با توجه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از تعویق بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا به دلیل شیوع بیماری کرونا، بهترین فرصت برای برگزاری بازی‌های نیمه نهایی و فینال لیگ برتر فوتسال مهیا شده است. سازمان لیگ اوایل این هفته در جلسه ای با سرمربی تیم ملی در مورد برنامه های آماده سازی تیم ملی با توجه به لغو بازی‌های آسیایی هم اندیشی کرد و مقرر شد تکلیف پلی‌آف لیگ برتر فوتسال تا پایان اسفندماه روشن شده و قهرمان بازی ها مشخص شود.
بر این اساس پس از برگزاری بازی عقب افتاده بین شهروندساری وستارگان ورامین در روز ۲۵ بهمن ماه، احتمالا مرحله نیمه نهایی بازی‌ها روز یکشنبه ۴ اسفندماه استارت می‌خورد که طی آن تیم سن ایچ ساوه میزبان گیتی پسند اصفهان خواهد بود و برنده بازی شهروند ساری با ستارگان ورامین از مس سونگون پذیرایی می‌کند.بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تکلیف قهرمان لیگ برتر تا پیش از ۲۵ اسفندماه مشخص خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.