کد خبر : 152256
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 بهمن 1398 - 22:52
-

لک: قرار نیست برنده دیدار ما و ستارگان ورامین قهرمان لیگ شود/ نیاز به یک کمیته انضباطی فوتسالی داریم

لک: قرار نیست برنده دیدار ما و ستارگان ورامین قهرمان لیگ شود/ نیاز به یک کمیته انضباطی فوتسالی داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک درباره دیدار سوم تیم‌های شهروند ساری و ستارگان ورامین که با حکم کمیته انضباطی قرار است در شهر سمنان و بدون حضور تماشاگر برگزار شود، اظهار داشت: ما خودمان هم امیدواریم سرانجام این بازی تمام شود و اتفاقات تلخ گذشته تکرار نشود. این‌بار بازی نه در شهر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک درباره دیدار سوم تیم‌های شهروند ساری و ستارگان ورامین که با حکم کمیته انضباطی قرار است در شهر سمنان و بدون حضور تماشاگر برگزار شود، اظهار داشت: ما خودمان هم امیدواریم سرانجام این بازی تمام شود و اتفاقات تلخ گذشته تکرار نشود. این‌بار بازی نه در شهر ماست و نه تماشاگری در سالن حضور دارد. قبلاً هم گفتم قرار نیست برنده این بازی قهرمان لیگ شود و تیم پیروز کار سختی در مرحله بعد دارد. به‌هرحال امیدوارم بازی خوبی باشد و شرایط فنی تیم صعودکننده به مرحله بعد را مشخص کند، هر چند ما شدیداً به رأی کمیته انضباطی اعتراض داریم، ولی به برنامه سازمان لیگ احترام گذاشتیم و در سمنان به مصاف ستارگان خواهیم رفت.

وی در مورد رأی کمیته انضباطی مبنی بر برگزاری بازی دو تیم در زمین بی‌طرف تصریح کرد: همین که ما الان به سمنان می‌رویم و تمام هزینه‌های برگزاری مسابقه هم با تیم ماست،‌ یعنی این رأی مشکل دارد. از شهر ساری تا سمنان حداقل چهار پنج ساعت راه است، اما از ورامین فقط یک ساعت و نیم. این نشان می‌دهد یا اطلاعاتی که به کمیته انضباطی داده شده است، درست نیست، یا این کمیته اشراف کامل به اتفاقات ندارد. اتفاقات دیگری هم افتاده که الان نمی‌خواهم زیاد به آن بپردازم، اینها نشان می‌دهد کمیته انضباطی خیلی به موضوعات فوتسال اشراف ندارد و فکر می‌کنم تصمیماتی که در یکی، دو سال گذشته در مورد فوتسال گرفته شده، نه تنها به جمع شدن حاشیه‌ها کمک نکرده بلکه گاهی حاشیه‌ساز هم بوده است.

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری در ادامه توضیح داد: به طور مثال گاهی در هفته سیزدهم لیگ اتفاقی افتاده، اما رأی آن پس از هفته بیست‌و‌سوم صادر شده است. یا اخیراً پس از پایان لیگ رأی به بازی بدون تماشاگر تیمی داده‌اند! شما می‌دانید این حکم‌ها می‌توانست منجر به سقوط یا بقای یک تیم در لیگ برتر شود. من قبلاً هم گفتم ما نیاز داریم کمیته انضباطی مختص فوتسال داشته باشیم یا اینکه دو عضو فوتسالی در این کمیته داشته باشیم تا به‌روز رأی‌ها را صادر کنند. فکر می‌کنم رأی دیدار ما با ستارگان ورامین هم شبهات زیادی دارد و نسبت به آن هم اعتراض کرده‌ایم که امیدواریم رأی آن به زودی صادر شد.

رضا لک در پاسخ به سؤالی درباره تغییر برنامه مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال پس از لغو مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا اظهار داشت: زمان برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا از خیلی وقت پیش مشخص بود، اما به تازگی با توجه به اتفاقاتی که رخ داده تغییر کرده است. ما می‌توانستیم از همان زمان برنامه خودمان را مشخص کنیم و لیگ برتر را خیلی زودتر شروع کنیم و قبل از مسابقات قهرمانی آسیا هم آن را به اتمام برسانیم تا کادرفنی تیم ملی هم بازیکنان را در زمان مناسبی در اختیار داشته باشد. امسال ما در نیم‌فصل دوم فشار زیادی به تیم‌ها آوردیم. اگر نگاه‌ ما فوتسالی باشد می‌توان با یک برنامه صحیح از الان برنامه سال آینده را مشخص کرد. این سر درگمی همه تیم‌ها را ذیت می‌کند. امیدوارم دوستان هیئت رئیسه در سال‌های بعد به این مشکلات مشرف باشند و بتوانند یک برنامه‌ریزی خوب برای لیگ انجام دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.