کد خبر : 152314
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1398 - 10:16
دسته‌بندی نشده
-

داورزنی: تجربه بازیکنان تیمم موجب برد آن‌ها شد

داورزنی: تجربه بازیکنان تیمم موجب برد آن‌ها شد
سرمربی تیم فوتسال ستارگان ورامین گفت : تجربه بازیکنان تیمم موجب شد تا در وقت اضافه بر تیم جوان شهروند ساری پیروز شویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال ستارگان ورامین گفت : تجربه بازیکنان تیمم موجب شد تا در وقت اضافه بر تیم جوان شهروند ساری پیروز شویم.

رضا داورزنی پس از پایان بازی با تیم شهروند ساری که در سالن غدیر سمنان برگزار شد در گفت و گو با  ایرنا ابراز داشت: بازی به دلایل مسائل فنی و  همچنین حاشیه هایی که در بازی های پیشین اتفاق افتاد از حساسیت های بالایی برخوردار بود و با توجه به تحلیل فنی هر دو تیم بازی خوبی را شاهد بودیم. 

وی افزود : با توجه به اینکه تیم شهروند ساری تیم جوان و جنگنده ای است بازی سختی را انجام دادیم اما بازیکنان ما توانستند از تجربه خود استفاده کنند و با آنالیزی که انجام شده بود و همچنین تمریناتی که برای وقت اضافه نیز پیش بینی کرده بودیم برنده بازی باشیم .

وی ادامه داد : به آقای رضا لک به خاطر تیم خوب و جوانی که آماده کرده باید تبریک گفت،و ما با توجه به توان آن ها در  ضربات ایستگاهی از نظر دفاعی تیم را آماده کرده بودیم و همچنین در موقعیت های هجومی نیز تمام تلاش خود را برای باز کردن تیم حریف انجام دادیم .  

سرمربی تیم فوتسال ستارگان ورامین تاکید کرد : از اینکه این بازی به خوبی انجام شد و جناب وحید عرض پیما که از داوران بین المللی است به خوبی این بازی حساس را هدایت کرد خوشحال هستیم اما از اینکه این بازی زیبا را مردم نتوانستند از نزدیک مشاهده کنند افسوس می خوریم .

داورزنی اظهار داشت: در ادامه این مسابقات با تیم مس سونگون بازی خواهیم کرد که از تیم های خوب فوتسال ایران و قهرمان آسیا است و اکنون نیز تیم را به هدف بازی در آسیا آماده کرده اند اما ما تلاش خود را خواهیم کرد تا بتواینم بازی خوبی را جلوی آن تیم ارائه دهیم . 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.