کد خبر : 152302
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1398 - 9:53
-

لک :در بازی عدالت داوری رعایت نشد/بسیاری فقط می خواستند بازی تمام شود

لک :در بازی عدالت داوری رعایت نشد/بسیاری فقط می خواستند بازی تمام شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت : در بازی عدالت داوری رعایت نشد و نبود دوازه های قانونی فوتسال در سالن غدیر سمنان از مشکلات دیگر در این بازی بود. رضا لک شامگاه جمعه پس از واگذار کردن بازی در مقابل تیم ستارگان ورامین در سالن غدیر سمنان  در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری گفت : در بازی عدالت داوری رعایت نشد و نبود دوازه های قانونی فوتسال در سالن غدیر سمنان از مشکلات دیگر در این بازی بود.

رضا لک شامگاه جمعه پس از واگذار کردن بازی در مقابل تیم ستارگان ورامین در سالن غدیر سمنان  در گفت و گو یی براز داشت: تیم ما موقعیت های بسیاری داشت ولی به خاطر چند اشتباه بر اثر کم تجربه بودن  بازیکنان و همچنین تصمیم گیری های داور و نبود دروازه قانونی، مسابقه ای که می توانستیم با برد  تمام کنیم از دست دادیم.  

وی افزود : در  هشت ماهی که تیم را تحویل گرفته ام و با حضور بازیکنان جوان و با استعدادی که در تیم است، تحول بسیاری ایجاد شده اما بازی که حذفی باشد  نیاز به تجربه خواهد داشت و بازیکنان ما که از جوان ترین تیم های لیگ فوتسال  لیگ است در مقابل تیم ستارگان ورامین که بازیکنان با تجربه ای را در اختیار دارد باعث شد که در وقت های اضافه بازی را واگذار کنیم.  

وی در واکنش به اخراج خود  گفت : در بازی امروز عدالت داوری رعایت نشد و با آنکه در صحنه ای داور شاهد بی احترامی بازیکنان آنها بود با عذر خواهی طرفین از جریمه که بدنبال آن می توانست اخراج بازیکن تیم حریف را بدنبال داشته باشد صرف نظر کرد .

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری ادامه داد : گویا امروز بسیاری فقط می خواستند بازی تمام شود و به همین علت در داوری بازی کوتاهی کرده ، حق ما در این بازی استفاده از شرایط میزبانی بود که نمی دانم  بعلت کوتاهی ما یا سوء استفاده دیگران  آن را از دست دادیم.

لک اضافه کرد: دلیل اینکه سمنان بعنوان میزبان انتخاب شد را نمی دانم زیرا تمام هزینه ها برای تیم ما بود ولی  سهولت و نزدیکی و دسترسی جاده ای به شهر سمنان برای تیم ورامین دارای شرایط بهتری بود.

وی ادامه داد : از مسوولان برگزاری این بازی در سمنان بابت تدارک و همچنین داشتن این سالن زیبا تشکر می کنم اما انتقاد بنده به سازمان لیگ است که قبل از بازی باید شرایط قانونی و حرفه ای امکانات فوتسال  در سالن سمنان را در نظر می گرفتند.

وی تاکید کرد :  دروازه های سالن غدیر سمنان  برای فوتسال از نظر قانونی رد شده است و برای تیرک های دروازه ی های فوتسال در قانون بیش از ده سال است که  تاکید بر گرد بودن آن است که دلیل آن افزایش هیجان و زیبایی فوتسال است اما آنها که از قانون سخن می گویند اما خود قانون را نقض می کنند.

سرمربی تیم فوتسال شهرند ساری گفت: اگر تیرک های دروازه به شکل قانونی و گرد بود، احتمال گل در چندین ضربه ما که به تیرک خورد بسیار بالا می رفت و می توانست نتیجه را تغییر دهد و امیدوارم این تغییرات در این سالن زیبا انجام شود تا  بازی های حرفه ای در این سالن بهتر و با کیفیت تر برگزار شود.

دیدار دو تیم در وقت قانونی به تساوی ۲ بر ۲ انجامید و با توجه به این که بازی باید با برنده به پایان می رسید کار به وقت اضافه کشیده شد و نماینده ورامین گل سوم خود را در این وقت به ثمر رساند.
 مسلم رستمی‌ها، صابر خوش نما و علی محب علیان برای ستارگان ورامین و سروش احمدنیا و پژمان بهاروندی برای شهروند ساری موفق به گلزنی شدند.

پلی‌آف مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور قرار بود در سه دیدار برگزار شود و هر تیمی که موفق به پیروزی در ۲ مسابقه شود، برنده نهایی این مرحله شناخته خواهد شد. تیم‌های فوتسال ستارگان ورامین و شهروند ساری این سه مسابقه را انجام دادند که در هر سه دیدار جنجال‌های زیادی به پا شد که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این خصوص تصمیم‌گیری کرد.

بر این اساس، دیدار بین این ۲ تیم در شهر بی‌طرف و بدون حضور تماشاگران صورت ‌گرفت تا حواشی به وجود آمده در بازی‌های گذشته، دوباره تکرار نشود.

پیش از این تیم‌های فوتسال گیتی پسند اصفهان، مس سونگون ورزقان و سن ایچ ساوه توانسته بودند با غلبه برحریفان خود به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال ایران برسند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

ببین تو دیگه هیچی نیستی تو این فوتسال خودتا خراب کردی فوتسالت تموم شد به خاطره گندی که پارسال تو گیتی زدی😂 راستی از جاوید چه خبر در تماس هستی باهاش ببین ساله دیگه کجا میره باهاش برو اون تیما به فنا بدین😂