کد خبر : 152378
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 - 8:29
-

تبریز و اصفهان،گزینه های میزبانی فوتسال قهرمانی آسیا

تبریز و اصفهان،گزینه های میزبانی فوتسال قهرمانی آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کنفدراسیون فوتبال آسیا چندی پیش مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا که قرار بود از هفتم اسفندماه در ترکمنستان برگزار شود را به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق انداخت. گرچه هنوز زمان جدید برگزاری این رقابت‌ها اعلام نشده اما با توجه به سختگیری‌های ترکمنستان در مسائل بهداشتی مربوط به کرونا شنیده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کنفدراسیون فوتبال آسیا چندی پیش مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا که قرار بود از هفتم اسفندماه در ترکمنستان برگزار شود را به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق انداخت. گرچه هنوز زمان جدید برگزاری این رقابت‌ها اعلام نشده اما با توجه به سختگیری‌های ترکمنستان در مسائل بهداشتی مربوط به کرونا شنیده می شود احتمال انصراف این کشور از میزبانی بازی ها وجود دارد.در این شرایط ایران در کنار چند کشور دیگر برای میزبانی این بازی‌ها درخواست داده اند.
با توجه به اینکه برگزاری این بازی‌ها از اهمیت زیادی برای کنفدراسیون فوتبال آسیا برخوردار است و برزگ‌ترین رویداد فوتسالی قاره محسوب می‌شود استانداردها و شرایط خاصی برای میزبانی این بازی‌ها مدنظر است.برای میزبانی این مسابقات باید یک شهر با امکانات کامل به AFC معرفی شود.در مسائل فوتسالی دو سالن استاندارد و یک سالن ذخیره که هر سه باید دارای مواردی چون داشتن ۴ رختکن مناسب، سرویس بهداشتی مناسب، محل گرم کردن مجزا برای تیم ها و … نیاز است. به عبارتی دو سالن کاملا استاندارد و یک سالن ذخیره که نزدیک به این شرایط باشد مناسب است.همچنین کفپوش‌های استاندارد هم باید در سالن‌ها باشد که البته از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم‌ها اهدا می شود. این شهر باید پروازهای مناسب و متعددی داشته باشد و همچنین دارای فرودگاه بین المللی برای پرواز مستقیم مهمان‌ها باشد.شهر میزبان برگزاری بازی‌ها باید دارای ۵ هتل ستاره با شد که ۴ هتل برای ۱۶ تیم حاضر در بازی‌ها و یک هتل بسیار مجهز برای مسئولین بازی‌ها در نظر گرفته شود. مسائل مربوط به گمرک، پلیس، اسکورت‌ها و همچنین حضور بانوان در سالن‌ها نیز از جمله مواردی است که باید در این بازی‌ها در نظر گرفته شود.در این شرایط تهران با وجود امکانات زیادی که دارد فاقد استانداردهای لازم حداقل در مورد سالن بازی‌ها برای میزبانی است و دو شهر تبریز و اصفهان از این حیث بیشترین نزدیکی را به استانداردهای مدنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا دارند که فدراسیون فوتبال کشورمان باید این دو شهر را برای میزبانی بازی‌ها معرفی کند.کنفدراسیون فوتبال آسیا در شرایطی برای بررسی میزبانی بازی‌ها به کشور متقاضی سفر می‌کند که برای کاهش هزینه ها و سهولت در برگزاری بازی‌ها تنها یک شهر برای میزبانی مسابقات انتخاب می شود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.