کد خبر : 152411
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 - 15:22
-

شریف: باید کار مس را در مشهد تمام کنیم

شریف: باید کار مس را در مشهد تمام کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فاطمه شریف در خصوص بازی تیمش مقابل مس رفسنجان در مرحله نیمه‌نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهار کرد: چهار تیمی که به مرحله پلی‌آف صعود کرده‌اند، به لحاظ فنی شرایط مشابهی دارند. در بازی‌های پلی‌آف استفاده از شرایط میزبانی به تیم‌ها کمک زیادی می‌کند و باید به خوبی از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فاطمه شریف در خصوص بازی تیمش مقابل مس رفسنجان در مرحله نیمه‌نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهار کرد: چهار تیمی که به مرحله پلی‌آف صعود کرده‌اند، به لحاظ فنی شرایط مشابهی دارند. در بازی‌های پلی‌آف استفاده از شرایط میزبانی به تیم‌ها کمک زیادی می‌کند و باید به خوبی از آن استفاده کنیم.

وی در خصوص شرایط مصدومین تیمش خاطرنشان کرد: تمرینات خوبی در این مدت داشته‌ایم. تنها مشکل‌مان مصدومیت بازیکنان اصلی تیم است. البته فکر نمی‌کنم این مشکل مختص تیم ما باشد. سارا شیربیگی با وجود مصدومیتی که دارد، تیم را همراهی کرده، اما آمادگی لازم را ندارد. رباط‌صلیبی زهرا محمدزاده هم پاره شده و او را تا انتهای فصل در اختیار نخواهیم داشت. رویا کلاتی نیز از ناحیه کف‌پا دچار مصدومیتی شده که در تلاشیم او را به بازی‌های پلی‌آف برسانیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیأت فوتبال خراسان رضوی گفت: از تیر ماه درگیر لیگ برتر هستیم و وقتی تعداد مسابقات افزایش می‌یابد، روی بازیکنان فشار وارد می‌شود. بازیکنان شرایط حرفه‌ای ندارند. تمام تلاش‌مان این است تا مصدومان به این دیدار برسند. میزبان هستیم و باید از میزبانی خود نهایت استفاده را ببریم تا در دیدار برگشت کار سختی نداشته باشیم. 

شریف ادامه داد: در دور رفت، با نتیجه ۴ بر ۲ در رفسنجان از این تیم شکست خوردیم، اما در نیم فصل دوم، آنها را در مشهد با نتیجه ۴ بر ۱ شکست دادیم. مس رفسنجان یکی از بازیکنان خوبش را در نیم فصل نخست از دست داد، اما توانست به مرور با شرایط جدید کنار بیاید. یکی از بدشانسی‌های تیم ما مصدومیت همزمان چند بازیکن‌ در انتهای فصل است. مس تیم بسیار خوبی است و در سال گذشته شگفتی‌ساز مسابقات شد و ملی حفاری را در نیمه نهایی شکست داد و به فینال راه یافت. به هیچ وجه مس را دست کم نمی‌گیریم و می‌خواهیم از امتیاز میزبانی خود نهایت استفاده را ببریم. از روزی که این تیم تشکیل شد، هدف‌مان کسب مقام قهرمانی بود. در بازی‌های انتهایی ریسک نکرده و از تمام توان خود استفاده نکردیم تا تعداد مصدومین تیم افزایش پیدا نکنند. 

وی در خصوص شرایط میزبانی هیأت فوتبال خراسان رضوی عنوان کرد: به لحاظ تعداد تماشاگر، تیمی بودیم که در تمام بازی‌ها نسبت به سایر تیم‌ها تماشاگر بیشتری داشتیم. سالن شهید بهشتی ظرفیت زیادی دارد و تعداد تماشاگران به چشم نمی‌آید، اما در هر بازی بیش از ۲۰۰ تماشاگر داشتیم. برای این دیدار نیز ارگان‌های مختلف، دانشگاه‌ها و مدارس به ما قول همکاری دادند تا تماشاگر بیشتری داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.