کد خبر : 152413
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 - 15:25
-

شیربیگی: در تمام فصل برای فینالیست شدن زحمت کشیدیم

شیربیگی: در تمام فصل برای فینالیست شدن زحمت کشیدیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سارا شیربیگی در خصوص دیدار آتی تیمش مقابل مس رفسنجان در مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهار کرد: در پلی‌آف شرایط برای تمام تیم‌ها سخت است و در انتهای فصل اکثر تیم‌ها با بحران مصدومیت و محرومیت مواجه هستند. در کل لیگ برای رسیدن به این مرحله تلاش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سارا شیربیگی در خصوص دیدار آتی تیمش مقابل مس رفسنجان در مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهار کرد: در پلی‌آف شرایط برای تمام تیم‌ها سخت است و در انتهای فصل اکثر تیم‌ها با بحران مصدومیت و محرومیت مواجه هستند. در کل لیگ برای رسیدن به این مرحله تلاش کردیم و می‌خواهیم به فینال برسیم. مس رفسنجان جزء تیم‌های خوب و تدافعی لیگ است و بازی مقابل ‌آن‌ها سخت است. در این دیدار میزبانیم و امیدوارم این تیم را در مشهد شکست دهیم.

خانم گل لیگ برتر فوتسال بانوان در خصوص مصدومیتش گفت: در حال درمانم و با تیم تمرین نکردم، اما به صورت انفرادی تمرین کردم تا در صورت صلاحدید کادرفنی به تیم کمک کنم. تمام تلاشم این است که به بازی حساس مقابل مس برسم.

شیربیگی ادامه داد: زهرا محمدزاده و رویا کلاتی که جزء بازیکنان کلیدی تیم هستند هم مصدومند. اگر کار گره بخورد، حتی با درد هم بازی خواهیم‌کرد تا زحماتمان در طول فصل نابود نشود.

وی یادآور شد: برای این بازی تبلیغات خوبی صورت گرفته و فکر می‌کنم استقبال خوبی از بازی صورت گیرد. بازی‌های پلی‌آف به دلیل حساسیت بالایی که دارد، تماشاگر را به سالن می‌کشاند. از ابتدای فصل نگاه‌مان به قهرمانی بوده و برای کسب این عنوان تلاش می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.