کد خبر : 152444
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 بهمن 1398 - 13:33
-

بارانی: قطعا یک پای فینال هستیم/ مقابل سایپا تیم برتر میدان بودیم

بارانی: قطعا یک پای فینال هستیم/ مقابل سایپا تیم برتر میدان بودیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مینا بارانی بعد از برتری تیمش مقابل سایپا در مرحله پلی‌آف فوتسال بانوان اظهار داشت: گام اول پلی‌آف را که حکم فینال داشت با قدرت برداشتیم. ما در این دیدار سوار بر بازی بودیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم به خاطر تلاشی که و جنگندگی بازیکنان از آنها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مینا بارانی بعد از برتری تیمش مقابل سایپا در مرحله پلی‌آف فوتسال بانوان اظهار داشت: گام اول پلی‌آف را که حکم فینال داشت با قدرت برداشتیم. ما در این دیدار سوار بر بازی بودیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم به خاطر تلاشی که و جنگندگی بازیکنان از آنها تشکر می‌کنم همچنین از کادرفنی و باشگاه که از من حمایت کردند سپاسگزارم.

وی افزود: خدا را شکر می‌کنم که در زمین حریف امتیاز گرفتیم اما قطعاً بازی برگشت را می‌بریم و یک پای فینال هستیم.

بارانی در ادامه صحبت‌هایش درباره وضعیت سحر پاپی و مصدومیت این بازیکن خاطرنشان کرد: حال او مساعد است و در بازی‌های بعد به ما اضافه می‌شود. پاپی با برخورد با گلر سایپا از ناحیه مچ پا آسیب دید. سعی می کنیم او را به بازی بعد برسانیم اما بازیکنان دیگری هم داریم که می‌توانند جایگزین سحر شوند.

سرمربی تیم ملی حفاری درباره تیم سایپا هم گفت: معمولاً چهار تیمی که به پلی‌آف می‌آیند قوی هستند. ما نمی‌توانستم سایپا را دست‌کم بگیریم. می دانستیم این تیم چطور بازی می‌کند، در این دیدار ما تیم برتر میدان بودیم و خیلی از موقعیت‌ها را نتوانستیم به گل تبدیل کنیم. فکر می‌کنم بازی برگشت از بازی امروز هم زیباتر شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.