کد خبر : 152494
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 بهمن 1398 - 16:14
-

رضایی: داور بازی سر تیم ما را برید/ تیم هیأت فوتبال بیشتر از ما صاحب موقعیت بود

رضایی: داور بازی سر تیم ما را برید/ تیم هیأت فوتبال بیشتر از ما صاحب موقعیت بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار دو تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی و مس رفسنجان در نخستین بازی مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان بانتیجه ۲بر۲ به پایان رسید. در این بازی که با حضور بیش از ۷۰۰ تماشاگر در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد، در دقایق پایانی پس از مردود اعلام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار دو تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی و مس رفسنجان در نخستین بازی مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان بانتیجه ۲بر۲ به پایان رسید.

در این بازی که با حضور بیش از ۷۰۰ تماشاگر در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد، در دقایق پایانی پس از مردود اعلام شدن گل سوم مس رفسنجان حواشی به وجود آمد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان در خصوص این حواشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود با وجود اینکه مهمان بودیم اما می‌توانستیم پیروز شویم، گل سومی که ما به ثمر رسانیدم کاملا درست بود ولی داور اعتقاد داشت توپ مستقیم از از اوت راهی دروازه شده است.

عاطفه رضایی تصریح کرد: می‌خواهم بدانم جواب ما را چه کسی می‌دهد باید نتیجه ۳بر۲می‌شد اما اعتراضمان به جایی نمی‌رسد، بازیکن ما می‌رفت با دروازه بان تک به تک شود اما ساراشیربیگی او را متوقف کرد و چون شیر بیگی است داور حتی به او کارت نشان نداد نمی‌دانم این چه داوری است، می‌گویند علیه داوری مصاحبه نکنید پس ما چطوری صدای خودمان را به مسؤولان برسانیم داوری سرما را برید زحمت یک سال تیم را به باد داد.

وی با تاکید براینکه داروی می‌توانست خیلی بهتر کار کند ادامه داد: نتیجه بازی به گونه‌ای که باید رقم نخورد تیم هیأت فوتبال به خوبی از میزبانی‌اش بهره برد و تماشاچیان بسیاری به سالن آماده بودند حتی موقعیت‌های هیأت فوتبال بیشتر از ما بود اما تمام تلاشمان را کردیم تا نتیجه لازم را بگیریم که با اشتباهات داوری این امر محقق نشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.