کد خبر : 152573
تاریخ انتشار : جمعه 2 اسفند 1398 - 18:41
-

یاری: برگزاری پلی‌آف شمار مصدومان را افزایش داد و ملی‌پوشان را خسته کرد

یاری: برگزاری پلی‌آف شمار مصدومان را افزایش داد و ملی‌پوشان را خسته کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«شهناز یاری» در حاشیه دیدار تیم های فوتسال زنان ملی حفاری اهواز و سایپا تهران در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: بازی پایاپایی را شاهد بودیم و هر ۲ تیم‌ بسیار آماده، شایسته و با آمادگی بالایی هستند. بازیکنانی که در ترکیب هر ۲ تیم حضور دارند نیز باتجربه هستند و خوب

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«شهناز یاری» در حاشیه دیدار تیم های فوتسال زنان ملی حفاری اهواز و سایپا تهران در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: بازی پایاپایی را شاهد بودیم و هر ۲ تیم‌ بسیار آماده، شایسته و با آمادگی بالایی هستند. بازیکنانی که در ترکیب هر ۲ تیم حضور دارند نیز باتجربه هستند و خوب بازی می‌کنند. عملکرد آنان خیلی خوب بود و با توجه به حساسیت بازی در مرحله پلی‌آف، نتیجه این ۲ بازی فینالیست را مشخص می‌کند.

وی افزود: این دیدار حساسیت‌های خود را داشت و بازی زیبایی بود. متاسفانه بازیکن حفاری «سحر پاپی» دچار مصدومیت و راهی بیمارستان شد و امیدوارم اتفاق خاصی برای او رخ نداده باشد زیرا وی هنگام به ثمر رساندن گل دوم با دروازه‌بان سایپا برخورد شدیدی داشت و دچار آسیب دیدگی شد. امیدوارم مسئله مهمی نباشد و بازیکنان در سلامت کامل باشند.

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ادامه داد: نگران مصدومیت بازیکنان هستم. زیرا در لیگ امسال مصدومان  زیادی روی دست ما گذاشته است. تاکنون ۱۳ پارگی رباط را در بازیکنان لیگ فوتسال زنان داشتیم و این خبر خوبی برای ما نیست.

وی اضافه کرد: یکی از دلایل آسیب دیدگی بازیکنان نداشتن بازی‌های پیش فصل بود زیرا تیم‌ها دیر سر و سامان گرفته و به اصطلاح بسته شدند و تمرینات بدن‌سازی خوبی را پشت سر نگذاشتند. متاسفانه با توجه به این قضیه تعداد مصدومیت‌ها خیلی بالا رفت. یک مساله دیگر که می‌تواند روی این قضیه تاثیرگذار باشد فشار بیش از حد روی بازیکنانی است که در تیم‌های خود زمان بیشتری را بازی می‌کنند و ثابت هستند. در واقع سرمربیان تیم ها از آنان انتظار بیشتری دارند و ریکاوری این بازیکنان کم است.

یاری یادآور شد: باید کارشناسی شود که چرا در لیگ فوتسال زنان این فصل این همه مصدوم داریم. امیدوارم در ادامه سلامت بازیکنان در حد مطلوبی باشد و دیگر اتفاقی برای آنان رخ دهد.

وی خاطرنشان کرد: باید در ابتدای فصل و پیش از آغاز مسابقات با توجه به اینکه می‌دانستیم که بازی‌های آسیایی را در پیش داریم، مرحله پلی‌آف را در برنامه لیگ فوتسال زنان قرار نمی‌دادیم. با وجود آنکه می‌دانم مرحله پلی‌آف برای فوتسال ما بسیار سودمند است اما به شرایطی رسیدیم که این مرحله مصدومان بسیاری را روی دست باشگاه‌ها گذاشته است؛ تعداد مصدومان به اندازه‌ای بود که پلی‌آف با ۲ هفته تاخیر آغاز شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان گفت: هنوز بازیکنان مصدوم  برای حضور در اردوها از آمادگی کامل برخوردار نیستند. باید در ابتدای فصل مرحله پلی‌آف را لحاظ کنیم. ملی‌پوشان را همین بازیکنان حاضر در لیگ برتر تشکیل می‌دهند و ما لژیونری نداریم. امسال پرفشارترین لیگ فوتسال زنان را سپری می‌کنیم. ۲ سال است که مسابقات نسبت به گذشته در سطح خوبی برگزار شده است و باید به مسابقات لیگ فوتسال زنان نگاهی ویژه‌تر داشته باشیم.

وی افزود: تاکنون ۲ ملی‌پوش خوب را به دلیل پارگی رباط از دست داده‌ایم  و امیدوارم برای سایر بازیکنان مصدومیتی پیش نیاید.

گفتگو:یعقوب حاصلی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.