کد خبر : 152563
تاریخ انتشار : جمعه 2 اسفند 1398 - 13:22
-

جابری: نمی‌گذاریم آبروی فوتسال خدشه‌دار شود/ استفاده از دوربین شدنی نیست

جابری: نمی‌گذاریم آبروی فوتسال خدشه‌دار شود/ استفاده از دوربین شدنی نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آرش جابری درباره برنامه های سازمان لیگ فوتسال برای برگزاری مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال -که روز دوشنبه برگزار می شود- گفت: ما جلساتی را با سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال و مدیر کل حراست داشتیم و هماهنگی های لازم انجام شده است. کمیته انضباطی دیدارهای رفت و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آرش جابری درباره برنامه های سازمان لیگ فوتسال برای برگزاری مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال -که روز دوشنبه برگزار می شود- گفت: ما جلساتی را با سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال و مدیر کل حراست داشتیم و هماهنگی های لازم انجام شده است. کمیته انضباطی دیدارهای رفت و برگشت را کنترل می کند. ضمن اینکه محرومیت ها و کارت های زرد و قرمز به قوت خود باقی است.

وی افزود: هم تیم ها و هم سازمان لیگ از حواشی گذشته درس کافی گرفته اند و نمی گذارند آبروی فوتسال بیش از این خدشه دار شود.

سرپرست سازمان لیگ در واکنش به درخواست حمید بی غم سرمربی گیتی پسند برای استفاده از دوربین مقابل نیمکت مربیان و کنترل رفتار نیمکت نشین‌ها تصریح کرد: این درخواست شدنی نیست. در دنیا هم چنین کاری مرسوم نیست. ما اول باید شان خودمان را حفظ کنیم. ضمن اینکه نمایندگان و ناظران هم در سالن هستند و همه چیز را رصد می کنند.

جابری درباره گلایه علیرضا افضل سرمربی مس سونگون نسبت به محرومیت بازیکنان تیمش هم اظهار کرد: محرومیت های اخیر مربوط به بازی مس با تیم شرکت حفاری بوده است. مبنای رای هم گزارش داور و ناظران بوده است ولی رای را کمیته انضباطی فدراسیون می دهد نه سازمان لیگ. ما صرفا مجری آرا و احکام هستیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا برنامه لیگ برای فصل آینده مسابقات فوتسال پیش بینی شده است؟ تصریح کرد: قطعا پیش از پایان سال ۹۸ جلسه ای با باشگاه ها برگزار خواهیم کرد. منتظریم دو تیم صعود کننده به لیگ برتر فوتسال مشخص شوند و بعد از آن جلسه ای را با مدیران تمام باشگاه ها خواهیم داشت تا پیشنهاداتشان را بگیریم.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال در پایان درباره احتمال بدون تماشاگر شدن مسابقات مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ برتر فوتسال به خاطر ویروس کرونا گفت: هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده است. این یک بحث ملی است و ابلاغیه وزارت بهداشت را می طلبد. وزارت بهداشت و دولت باید ابتدا به وزارت ورزش اعلام کنند و سپس اگر بخشنامه ای هم وجود دارد، آنرا به فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال ارجاع بدهند ولی تا امروز (صبح جمعه) نامه ای به ما نرسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷

اخ اقای بیغم اگه دوربین بزاند تابلو میشه تو هیچ کاره ای وعروسکی فقط رو نیمکت…