کد خبر : 152580
تاریخ انتشار : شنبه 3 اسفند 1398 - 12:41
-

نایب قهرمانی ما در المپیاد ایرانیان خارج از کشور ارزشمند بود/ حضور ناظم‌الشریعه برای جلسه با رئیس فدراسیون آذربایجان بود

نایب قهرمانی ما در المپیاد ایرانیان خارج از کشور ارزشمند بود/ حضور ناظم‌الشریعه برای جلسه با رئیس فدراسیون آذربایجان بود
مدیرعامل باشگاه راه مطمئن باکو گفت: بیش از هر چیز حضور‌مان با هدف وحدت میان ایرانیان ورزشکار خارج از کشور بود و به همین خاطر نایب قهرمانی ما در این المپیاد ارزشمند بود.

اصغر جعفرزاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: برای اولین بار وارد المپیاد ایرانیان خارج از کشور شدیم و موفق شدیم در بین رشته‌های برگزار شده این رقابت‌ها عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کنیم.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در دو گروه سه تیمی برگزار می شد خاطرنشان کرد: به غیر از تیم راه مطمئن باکو به عنوان نماینده ایران و دو تیم از جمهوری آذربایجان، تیم‌های دیگری از کشورهای گرجستان، ترکیه و … حضور پیدا کرده بودند که دارای بازیکنان ایرانی بودند که جمع شدن ایرانیان ورزشکار در کنار هم بسیار مهم و ارزشمند بود.

مدیرعامل باشگاه راه مطمئن باکو با ابراز خوشحالی از کسب عنوان نایب قهرمانی تیمش یادآور شد: به هر حال تیم ما به دلیل دیر شکل گرفتن و فشرده بودن زمان مسابقات بیشتر از یک جلسه تمرین، فرصت هماهنگ شدن نداشت و در شرایطی که می توانستیم از بازی فینال هم با کاپ قهرمانی بیرون بیاییم، نتیجه را از کف داد.

وی ادامه داد: شرکت راه مطمئن باکو به عنوان حامی و اسپانسر ورزشکاران کشور و همچنین به عنوان یک کارگزار ورزشی از ورزشکاران ایرانی مقیم باکو حمایت می‌کند و برنامه‌های دراز مدتی را نیز دنبال می‌کند که به زودی از آنها رونمایی خواهد کرد.

جعفرزاد در پاسخ به سئوالی در خصوص علت حضور ناظم‌الشریعه در باکو نیز گفت: ایشان برای صحبت با رئیس فدراسیون آذربایجان به باکو سفر کرده بودند که در خلال این حضور به تیم ما هم سر زدند که باعث خوشحالی ما شد. اینطور که متوجه شدم قرار است تیم‌های ملی فوتسال ایران و آذربایجان به زودی یک دیدار دوستانه را با هم برگزار کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.