کد خبر : 152638
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 اسفند 1398 - 17:16
-

شانس کم ایران برای میزبانی / کویت و تایلند وارد می شوند!

شانس کم ایران برای میزبانی / کویت و تایلند وارد می شوند!
ایران بعد از شیوع ویروس کرونا و لغو مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در ترکمنستان، یکی از جدی‌ترین گزینه‌های میزبانی محسوب می‌شد که به نظر می‌رسد این ویروس همچنان مانع برگزاری این پیکارهاست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، ایران بعد از شیوع ویروس کرونا و لغو مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در ترکمنستان، یکی از جدی‌ترین گزینه‌های میزبانی محسوب می‌شد که به نظر می‌رسد این ویروس همچنان مانع برگزاری این پیکارهاست.

با تعویق مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا در ترکمنستان به دلیل شیوع ویروس کرونا، ایران هفته گذشته درخواست خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی این رقابت‌ها ارسال کرد و فدراسیون فوتبال شانس کشورمان را برای میزبانی زیاد می‌دانست اما با گذشت چند روز ایران هم درگیر این بیماری واگیردار شد و شانس میزبانی کشورمان از یکی از مهمترین مسابقات قهرمانی آسیا کمرنگ شد.

البته «داود پرهیزکار» رییس کمیته فوتسال روز یکشنبه در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هنوز امیدواریم کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست ما موافقت کند و تا آخرین لحظه منتظر تصمیم AFC می‌مانیم. امیدوار هستیم این بیماری واگیردار به زودی در کشورمان ریشه‌کن شود.

پیش از این قرار بود مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا که حکم انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۰ را هم دارد، ۷ اسفند در کشور ترکمنستان برگزار شود که با نظر AFC این رقابت‌ها به تعویق افتاد.

حال با توجه به این که ایران بیش از کشور ترکمنستان و برخی از کشورهای آسیایی دیگر درگیر ویروس کرونا شده، شانس کشورمان برای میزبانی بسیار کم شده است. کشورهای تایلند و کویت رقیبان ایران برای میزبانی قهرمانی فوتسال آسیا هستند. 

شمار کل مبتلایان کرونا در چین به ۷۷ هزار و ۹۲۸ نفر در سراسر جهان رسید که ۷۶ هزار و ۲۸۸ نفرشان چینی هستند. در این میان ۲ هزار و ۳۶۲ نفر جان باخته‌اند که دو هزار و ۳۴۵ نفر آن‌ها در چین بوده است. از میان جمع مبتلایان ۲۰ هزار و ۸۶۱ نفر نیز درمان شده‌اند.  

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در ایران به ۲۸ نفر و تعداد افراد فوت شده به ۵ نفر رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.