کد خبر : 152607
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 اسفند 1398 - 11:41
-

قلی‌زاده : سال آینده نماینده‌ای از قم در لیگ فوتسال حضور ندارد!/ برای حل مشکلات مالی چاره‌ای جز فروش تیم نمانده است

قلی‌زاده : سال آینده نماینده‌ای از قم در  لیگ فوتسال حضور ندارد!/ برای حل مشکلات مالی چاره‌ای جز فروش تیم نمانده است

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، این روزها از فوتسال خبرهای خوبی به گوش نمی‌رسد و باز هم داستان تکراری سال‌های اخیر یعنی مشکلات مالی و بدهی‌ها، تنها نماینده فوتسال قم را دست به گریبان کرده است، تیمی که در مرحله مقدماتی فصل ۱۳۹۸ لیگ برتر مجوز صعود به پلی‌آف را کسب کرد. با

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، این روزها از فوتسال خبرهای خوبی به گوش نمی‌رسد و باز هم داستان تکراری سال‌های اخیر یعنی مشکلات مالی و بدهی‌ها، تنها نماینده فوتسال قم را دست به گریبان کرده است، تیمی که در مرحله مقدماتی فصل ۱۳۹۸ لیگ برتر مجوز صعود به پلی‌آف را کسب کرد.

با این حال بیست و یکمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برای قمی‌ها پیش از رسیدن به مرحله نیمه نهایی پایان یافته و حالا خبرها حکایت از آن دارد که تصمیم‌گیرنده‌های تیم سوهان محمد سیما در صدد واگذاری امتیاز تیم هستند تا بلکه با درآمد آن طلب بازیکنان و کادر خود را پرداخت کنند.

مدیرعامل تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در این باره اظهار کرد: شرایط بسیار سختی را سپری می‌کنم، تلفن همراهم را خاموش کرده‌ام، چون باید مدام به تماس بازیکنان پاسخ دهم، آنها طلب‌شان را می‌خواهند و کاملا حق دارند اما در حال حاضر شرایط برای وصول مطالبات مناسب نیست.

رسول قلی‌زاده خاطرنشان کرد: البته جلسه‌ای با مدیرکل ورزش و جوانان استان قم برگزار کردم و درخواستم این بود که مبلغی را به تیم اختصاص دهد تا بدهی‌هایمان را پرداخت کنیم، یا اینکه اجازه دهد امتیاز تیم را به فروش برسانیم، زیرا برای حل مشکلات مالی چاره‌ای جز این باقی نمانده است.

وی در ادامه با بیان اینکه سال آینده ۹۹ درصد نماینده‌ای از قم در مسابقات لیگ فوتسال باشگاه‌های ایران حضور ندارد، تصریح کرد: در صورتی می‌توانیم وارد مسابقات شویم که وضعیت مالی کاملا شفاف باشد و بدهی‌ها را پرداخت کنیم که چیزی در حدود ۴۰۰ میلیون تومان است.

تیم فوتسال سوهان محمد سیما در سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ دو دوره نماینده فوتسال قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور بود که در فصل ۹۷ به نیمه نهایی رسید و با شکست از مس سونگون مجوز صعود به فینال را کسب نکرد اما در فصل ۹۸ در یک‌چهارم نهایی مغلوب گیتی‌پسند اصفهان شد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.