کد خبر : 152662
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 اسفند 1398 - 15:09
-

داورزنی؛سرمربی تیمی جوان ،بسیار منظم و دارای برنامه

داورزنی؛سرمربی تیمی  جوان ،بسیار منظم و دارای برنامه

وقتی تیم ستارگان ورامین در آخرین لحظات تشکیل شد، مدیران این تیم سراغ چهره‌ای رفتند که شاید کمترین شانس را از نظر کارشناسان داشت. رضا داورزنی سرمربی اسبق شهیدمنصوری قرچک، تیم ملی دانش‌آموزی قهرمان جهان و تیم ملی دانشجویی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وقتی تیم ستارگان ورامین در آخرین لحظات تشکیل شد، مدیران این تیم سراغ چهره‌ای رفتند که شاید کمترین شانس را از نظر کارشناسان داشت. رضا داورزنی سرمربی اسبق شهیدمنصوری قرچک، تیم ملی دانش‌آموزی قهرمان جهان و تیم ملی دانشجویی. داورزنی آخرین سرمربی بود که قبل از لیگ و تنها دو هفته مانده به شروع بازی‌ها قرارداد خودش را ثبت کرد و شروع به بستن تیمش کرد. موضوعی که در آن‌زمان باعث شد تا هیچ‌کس به آینده این تیم امیدوار نباشد. اما با اضافه شدن چند چهره باتجربه مانند مجتبی نصیری‌نیا، محمد طاهری، محمد گراوند، علی رهنما و … بار فنی و تجربه ورامینی‌ها بالا رفت.
از نکات مثبت داورزنی در تمام دوران فعالیتش حضور افرادی قوی به عنوان دستیار در کنارش است. موضوعی که امسال نیز با حضور حسین حسین‌زاده مربی موفق مشهدی و وحید شکری قرچکی قابل توجه بود. در کنار این کادر حضور پرقدرت و تاثیرگذار اکبر تقوی سرپرست باتجربه نیز در موفقیت‌های ستارگان ورامین بی‌تاثیر نبود.
داور‌زنی گام اول را با یک پیروزی پرگل مقابل فرش آرا مشهد محکم برداشت. ولی بعد از چند بازی ورق برگشت و نتایج به نفع ورامینی‌ها رقم نخورد. تا پیش‌بینی کارشناسنان در ابتدای فصل تا حدودی محقق شود. اما ورامینی‌ها با کسب چند نتیجه مثبت به لیگ برگشتند و توانستند با ایستادن در جایگاه پنجم مرحله گروهی لیگ را به پایان برسانند.
اوج کار داورزنی و کادر همراهش در پلی‌آف و دیدار مقابل شهروند ساری بود. صعود از این مرحله با هوشمندی کادر فنی ورامینی‌ها چیزی نیست بشود به سادگی از کنارش گذشت. صعودی که پرحاشیه‌ترین تقابل چند فصل اخیر فوتسال ایران را رقم زد.
داورزنی با چند بازیکن باتجربه و جوان تیمی بسیار منظم و دارای برنامه تشکیل داد که نتیجه آن صعود به نیمه‌نهایی لیگ است. تیمی که عناصر تجربه، دوندگی و جوانی را کنار هم دارد.
تقابل ستارگان و مس در نیمه‌نهایی شطرنج مربیان روی نیمکت و جنگ تجربه در زمین است. افضل و داورزنی نشان‌دادند که شطرنج‌بازان قهاری هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.