کد خبر : 152666
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 اسفند 1398 - 18:23
-

لغو بازی‌های لیگ دسته اول و دوم فوتسال/ در مورد پلی آف این هفته تصمیم گیری می‌شود

لغو بازی‌های لیگ دسته اول و دوم فوتسال/ در مورد پلی آف این هفته تصمیم گیری می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، به دلیل شیوع بیماری کرونا بازی‌های روز یکشنبه لیگ دسته اول و بازی‌های روز دوشنبه نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال بدون تماشاگر برگزار شد اما سازمان لیگ اخیرا تصمیمات تازه‌ای درمورد رقابت‌های فوتسالی گرفته است. در حالی که لیگ دسته اول فوتسال به روز پایانی خود در گروه دوم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، به دلیل شیوع بیماری کرونا بازی‌های روز یکشنبه لیگ دسته اول و بازی‌های روز دوشنبه نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال بدون تماشاگر برگزار شد اما سازمان لیگ اخیرا تصمیمات تازه‌ای درمورد رقابت‌های فوتسالی گرفته است.

در حالی که لیگ دسته اول فوتسال به روز پایانی خود در گروه دوم نزدیک شده تمامی بازی‌های این گروه که قرار بود جمعه ۹ اسفند برگزار شود لغو شد.

همچنین قرار بود هفته اول لیگ دسته دوم فوتسال نیز طی روزهای پنجشنبه ۸ و جمعه ۹ اسفندماه برگزار شود که شروع این رقابت‌ها نیز به تعویق افتاد.

از سوی دیگر بازی های دور برگشت نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال قرار است روز شنبه ۱۰ اسفند دراصفهان و تبریز برگزار شود اما هنوز وضعیت این بازی‌ها مشخص نیست.

به طور حتم این دو بازی نیز بدون تماشاگر خواهد بود اما احتمال لغو این بازی هم وجود دارد که سازمان لیگ فوتسال این هفته در راین باره تصمیم گیری می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.