کد خبر : 152652
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 اسفند 1398 - 13:28
-

مس با سه غایب مقابل ستارگان

مس با سه غایب مقابل ستارگان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد شجری بازیکن ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون به دلیل درگذشت مادرش نمی‌تواند امروز مس را در بازی برابر برابر ستارگان وارمین همراهی کند. شجری روز گذشته اردوی تیم مس را ترک کرده و در به طور قطع در بازی امروز حضور نخواهد داشت. مسی‌ها پیش از این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد شجری بازیکن ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون به دلیل درگذشت مادرش نمی‌تواند امروز مس را در بازی برابر برابر ستارگان وارمین همراهی کند. شجری روز گذشته اردوی تیم مس را ترک کرده و در به طور قطع در بازی امروز حضور نخواهد داشت. مسی‌ها پیش از این علیرضا عسگری و مصطفی طیبی ۲ بازیکن تاثیرگذار خود را هم به علت محرومیت در اختیار ندارند و این تیم امروز با ۳ غایب به مصاف ستارگان ورامین خواهد رفت.

دیدار تیم‌های فوتسال ستارگان ورامین و مس سونگون در چارچوب رقابت‌های دور رفت نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر امروز از ساعت ۱۶ در سالن شهید گلعباسی وارمین و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود. همچنین شنیده ها حاکی از آن است که این بازی به طور قطع برگزار خواهد شد و هنوز هیچ تصمیمی برای لغو این دیدار گرفته نشده است. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.