کد خبر : 152686
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1398 - 13:14
-

اصغری مقدم: خسته بودیم و نتوانستیم برتری‌مان را حفظ کنیم/گیتی پسند حرفی برای گفتن نداشت

اصغری مقدم: خسته بودیم و نتوانستیم برتری‌مان را حفظ کنیم/گیتی پسند حرفی برای گفتن نداشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری مقدم بعد از باخت ۷ بر ۴ سن ایچ ساوه مقابل گیتی پسند اصغهان در رقابتهای مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی خوبی بود و نیمه‌ی اول را خیلی پرفشار شروع کردیم و یک گل هم به ثمر رساندیم. متاسفانه چند موقعیت گلزنی خوبی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری مقدم بعد از باخت ۷ بر ۴ سن ایچ ساوه مقابل گیتی پسند اصغهان در رقابتهای مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی خوبی بود و نیمه‌ی اول را خیلی پرفشار شروع کردیم و یک گل هم به ثمر رساندیم. متاسفانه چند موقعیت گلزنی خوبی هم بازیکنانم از دست دادند. 

وی گفت:  در نیمه اول باید با اختلاف بیشتری زمین را ترک می‌کردیم و در نیمه دوم با همان شیوه نیمه اول بازی را ادامه دادیم و توانستیم به گل دوم هم برسیم  و روی گل سوم هم یکی از بازیکنان گیتی پسند اخراج شد. بازیکنانم یک بازی پر فشاری را انجام دادند. 

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت: در بازی می‌توانستیم  پیروز و اختلاف گلهای خود را بیشتر کنیم اما فکر می‌کنم مهمترین دلیلی که نتوانستیم برتری خود را حفظ کنیم این بود که بازیکنانم خسته شدند و کم آوردند و تنها ۲۵ الی ۳۰ دقیقه توانستند دوام بیاورند. 

 اصغری مقدم تسریع کرد: تیم گیتی پسند با این  همه امکانات و بازیکنان نامدار  حرفی برای گفتن نداشت. بازیکنانم در نیمه ی دوم خسته  شدند که این این خستگی منجر به اشتباهات فردی شد و در مدت ۳ الی ۴ دقیقه متاسفانه چهار گل دریافت کردیم و تیم‌گیتی پسند با تکیه بر تجربیات توانست به پیروزی برسد البته چیزی از شایستگی های تیم ما کم نمیکند،بازیکنان ما فوق العاده بودند و از اول فصل هم گفته بودیم که ما با محدودیت بازیکن مواجه هستیم و همین که با پنج،شش بازیکن توانستیم  برای دقایقی برابر تیم گیتی پسند با اختلاف سه گل پیروز میدان باشیم برایم رضایت بخش است ودر همین جا از بازیکنانم تشکر ویژه دارم. 

وی در پایان  درمورد برگزاری این بازی که بدون تماشاگر برگزار شد، گفت: این یک آپشن برای تیم ما بود که از تیم ما گرفته شد و چه بسا که در این دیدار فشار تماشاگران باعث میشد تا گلهای بیشتری بزنیم یا از گلهای زده بیشتر دفاع کنیم اما این مسئله یک مسئله ملی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.