کد خبر : 152672
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1398 - 9:59
-

داورزنی :تا ظهر مشخص نبود که آیا بازی برگزار می‌شود یا خیر؟! / اشتباهات فردی باعث شد که گل‌های بیشتری بخوریم

داورزنی :تا  ظهر مشخص نبود که آیا بازی برگزار می‌شود یا خیر؟! /  اشتباهات فردی باعث شد که گل‌های بیشتری بخوریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا داورزنی بعد از باخت ۵ بر یک ستارگان ورامین مقابل مس سونگون ورزقان اظهار داشت: بازی خیلی مهم و حساس و سنگینی برای ما بود که می‌خواستیم مقابل تیم قدرتمند مس سونگون بازی کنیم. تیم مس یکی از تیم‌های خوب ایران و حتی آسیا است و این تیم دو دوره پیاپی قهرمان لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا داورزنی بعد از باخت ۵ بر یک ستارگان ورامین مقابل مس سونگون ورزقان اظهار داشت: بازی خیلی مهم و حساس و سنگینی برای ما بود که می‌خواستیم مقابل تیم قدرتمند مس سونگون بازی کنیم. تیم مس یکی از تیم‌های خوب ایران و حتی آسیا است و این تیم دو دوره پیاپی قهرمان لیگ برتر شده است.

وی افزود: چند دلیل باعث شد تا ما نتیجه این بازی را واگذار کنیم یکی اینکه تا قبل از ظهر مشخص نبود که آیا این بازی برگزار می‌شود یا خیر؟! دیشب هم صورتجلسه‌ای تنظیم شده بود که این بازی برگزار نمی‌شود ما هم طبق این صورتجلسه قرار نبود امروز بازی کنیم. اما به یکباره به ما اعلام شد که با این بازی برگزار می‌شود و همین موضوع باعث شد بازیکنانم تمرکزشان را از دست بدهند و ما نتوانستیم از نظر روحی و روانی آنها را آماده کنیم.

سرمربی تیم فوتسال ستارگان ورامین اظهار داشت: مهم‌تر از این امروز بازیکنانم اشتباهات فردی زیادی را انجام دادند که دلیل آن هم نداشتن تمرکز کافی بود. در نیمه اول یک گل دریافت کردیم و در نیمه دوم برای جبران آن گل پا در میدان گذاشتیم که متأسفانه تیم مس خیلی خوب دفاع کرد و از طرفی دو بازیکن تأثیرگذار ما مسلم رستمی‌ها و محمد گراوند را در بازی امروز در اختیار نداشتیم و در پاورپلی اشتباهات فردی ما باعث شد که گل‌های بیشتری بخوریم.

داورزنی در پایان گفت:‌ تیم مس سونگون تیمی قابل احترام و شایسته‌ای است و اگر امروز ما باختیم به تیم بزرگی به نام مس سونگون بود اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که در بازی برگشت این نتیجه را جبران کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.