کد خبر : 152682
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1398 - 13:09
-

فخیم برای بازی برگشت محروم نیست

فخیم برای بازی برگشت محروم نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم‌های فوتسال ستارگان وارمین و مس سونگون شب گذشته در چارچوب رقابت‌های دور رفت نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال در سالن شهید گلعباسی ورامین به مصاف هم رفتند و در پایان تیم مس سونگون موفق شد با نتیجه پر گل ۵ بر یک از سد میزبان خود عبور

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم‌های فوتسال ستارگان وارمین و مس سونگون شب گذشته در چارچوب رقابت‌های دور رفت نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال در سالن شهید گلعباسی ورامین به مصاف هم رفتند و در پایان تیم مس سونگون موفق شد با نتیجه پر گل ۵ بر یک از سد میزبان خود عبور کند. مسی‌ها با این پیروزی که در بازی شب گذشته به دست آوردند می‌توانند با روحیه بالایی پا به دیدار برگشت بگذارند.

از حواشی این مسابقه می‌توان به دریافت کارت زرد فرهاد فخیم بازیکن ملی پوش تیم مس سونگون اشاره کرد. در خبر‌ها آماده بود که فرهاد فخیم به دلیل دریافت کارت زرد در بازی دیشب ۲ اخطاره شده و از همراهی تیمش در بازی برگشت محروم خواهد بود.

در همین رابطه فرهاد فخیم بازیکن تیم فوتسال مس سونگون در گفت و گو با خبرنگار ما درباره محرومیتش در بازی برگشت برابر ستارگان ورامین اظهار داشت: من در بازی برگشت محروم نیستم. آخرین باری که من محروم شدم مربوط به قبل از بازی ما با تیم فوتسال آذرخش بندرعباس می‌شد که در آن دیدار من به علت ۲ اخطاره بودن نمی‌توانستم در آن بازی حضور داشته باشم. به همین دلیل بعد از آن دیدار محرومیت من هم به پایان رسید و دیشب این اولین کارتی بود که من دریافت کردم و به همین خاطر برای بازی برگشت برابر ستارگان ورامین مشکلی نخواهم داشت.

دیدار برگشت ۲ تیم فوتسال مس سونگون و ستارگان ورامین در چارچوب رقابت‌های نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال روز شنبه ۱۰ اسفند ماه از ساعت ۱۶ در سالن شهید پور شریفی تبریز و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.