کد خبر : 152738
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اسفند 1398 - 17:21
-

باقری:با تمام توان به مصاف گیتی پسند می رویم

باقری:با تمام توان به مصاف گیتی پسند می رویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیرعامل باشگاه فوتسال سن ایچ ساوه گفت: این تیم با همه توان در دیدار برگشت (دهم اسفند) به مصاف گیتی پسند اصفهان خواهد رفت. «داود باقری» گفت: برخلاف برخی خبرها مبنی بر حضور نیافتن تیم سن ایچ برابر رقیب اصفهانی، همه بازیکنان و کادر فنی با آمادگی و تمام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیرعامل باشگاه فوتسال سن ایچ ساوه گفت: این تیم با همه توان در دیدار برگشت (دهم اسفند) به مصاف گیتی پسند اصفهان خواهد رفت.

«داود باقری» گفت: برخلاف برخی خبرها مبنی بر حضور نیافتن تیم سن ایچ برابر رقیب اصفهانی، همه بازیکنان و کادر فنی با آمادگی و تمام قوا در این میدان حاضر می شوند.

وی اظهار داشت: انتظار داریم با توجه به خطر ویروس کرونا، تدابیر لازم و جدی بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه در دستور کار برگزارکنندگان این مسابقه قرار گیرد تا سلامت بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ها حفظ شود.

باقری با اشاره به باخت تیمش در نخستین بازی از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال مقابل گیتی پسند که در سالن بدون تماشاگر فجر برگزار شد، گفت: تیم های نوپایی چون سن ایچ با پشتوانه تماشاگران می توانند نتیجه بگیرند ولی در این دیدار با وجود اینکه سه بر صفر جلو بودیم به دلیل نبود هوادار، بازی را واگذار کردیم.

نخستین دیدار از سه مسابقه میان تیم های سن ایچ و گیتی پسند روز دوشنبه پنجم اسفند در سالن فجر ساوه با برتری هفت بر چهار اصفهانی ها به پایان رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.