کد خبر : 152709
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اسفند 1398 - 12:36
-

جاوید: با تاکتیک جدید عملکرد بسیار خوبی داشتیم / ستارگان را دست کم بگیریم به شدت مجازات می‌شویم

جاوید: با تاکتیک جدید عملکرد بسیار خوبی داشتیم / ستارگان را دست کم بگیریم به شدت مجازات می‌شویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال مس سونگون اظهار داشت: کار صعود به فینال لیگ برتر فوتسال برای ما تمام نشده‌است و به طور قطع اگر ستارگان ورامین را دست کم بگیریم به شدت مجازات می‌شویم. دیدار تیم‌های فوتسال ستارگان ورامین و مس سونگون ورزقان در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال مس سونگون اظهار داشت: کار صعود به فینال لیگ برتر فوتسال برای ما تمام نشده‌است و به طور قطع اگر ستارگان ورامین را دست کم بگیریم به شدت مجازات می‌شویم.

دیدار تیم‌های فوتسال ستارگان ورامین و مس سونگون ورزقان در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال دوشنبه ۵ اسفند ساعت ۱۶ به میزبانی ستارگان ورامین برگزار شد که تیم مس سونگون با برد پر گلی که به دست آورد توانست راه صعودش به فینال لیگ برتر فوتسال را هموار کند. 

«مهدی جاوید» در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در مورد دیدار دیروز مس سونگون با ستارگان ورامین در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر گفت: به خاطر وقفه طولانی که در مسابقات لیگ برتر به وجود آمد هر ۲ تیم از شرایط ایده آلی که داشتند فاصله گرفتند اما بازی بسیار خوبی بود. با توجه به تاکتیک جدیدی که کادرفنی برای این بازی در نظر گرفته بود توانستیم عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون اظهار داشت: برای این دیدار چند بازیکن مصدوم در اختیار داشتیم و با تعداد کمی از بازیکنان به مصاف تیم ستارگان ورامین رفتیم. با وجود همه این مشکلات توانستیم عملکرد خوبی در این دیدار به نمایش بگذاریم.

وی در مورد داوری این دیدار تصریح کرد: در این مسابقه دو تیم از داوری متضرر شدند و بازیکنان هر دو تیم بارها اعتراض کردند. داوران ما همه تلاششان را می کنند اما نمی دانم چرا هر تیمی که در بازی از حریف خود پیش می افتد داوری به ضرر آن می شود.  از داوران می خواهم در این مرحله حساس در دادن کارت به بازیکنان دقت کنند زیرا یک کارت اشتباه می تواند مانع از قهرمان شدن یک تیم شود.

آقای گل لیگ برتر فوتسال در پاسخ به اینکه آیا صعود مس سونگون به فینال قطعی شده‌است گفت: به طور قطع اینگونه نیست و اگر تیم ستارگان ورامین را دست کم بگیریم به شدت مجازات می شویم. البته بازیکنان ما با تجربه هستند و کار را تمام شده نمیدانند.  

دیدار برگشت این ۲ تیم ۱۰ اسفند به میزبانی مس سونگون ورزقان برگزار می‌شود. این دیدار به علت شیوع ویروس کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.