کد خبر : 152712
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اسفند 1398 - 12:40
-

قنبرزاده به آراز پیوست!

قنبرزاده به آراز پیوست!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، میلاد قنبرزاده بازیکن تیم فوتسال آذرخش بندرعباس به باشگاه آراز نخجوان جمهوری آذربایجان پیوست. میلاد قنبرزاده بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان که این فصل در تیم آذرخش بندرعباس بازی می‌کرد پس از توافق با مسئولان باشگاه آراز نخجوان تصمیم گرفت که به لیگ برتر جمهوری آذربایجان بپیوندد.قرارداد قنبرزاده با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، میلاد قنبرزاده بازیکن تیم فوتسال آذرخش بندرعباس به باشگاه آراز نخجوان جمهوری آذربایجان پیوست.

میلاد قنبرزاده بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشورمان که این فصل در تیم آذرخش بندرعباس بازی می‌کرد پس از توافق با مسئولان باشگاه آراز نخجوان تصمیم گرفت که به لیگ برتر جمهوری آذربایجان بپیوندد.
قرارداد قنبرزاده با باشگاه آراز یک ساله است.
تیم فوتسال آراز نخجوان یکی از تیم‌های بسیار معروف لیگ جمهوری آذربایجان به حساب می‌آید و در این چند سال اخیر بازیکنان ایرانی زیادی در این تیم بازی کردند.

میلاد قنبرزاده بازیکن مرودشتی ٢٨ ساله ، از ١٠ سال پیش به ورزش حرفه‌ای روی آورد.او به مدت ۳ سال در ارژن فارس و در لیگ برتر توپ زد، یک سال در صدرای شیراز و ۴ سال هم در تیم مقاومت البرز و ٢ سال در آذرخش بندرعباس بازی کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.