کد خبر : 152717
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اسفند 1398 - 12:43
-

گیتی پسند در اندیشه حضور دوباره در فینال ؛ اصفهانی ها طعم سن ایچ را تلخ خواهد کرد؟

گیتی پسند در اندیشه حضور دوباره در فینال ؛ اصفهانی ها طعم سن ایچ را تلخ خواهد کرد؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتسال تیم گیتی پسند اصفهان در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات، میزبان تیم سن ایچ ساوه خواهد بود.  تیم‌های گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال روز شنبه (۱۰ اسفند) از ساعت ۱۶ در ورزشگاه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتسال تیم گیتی پسند اصفهان در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات، میزبان تیم سن ایچ ساوه خواهد بود.

 تیم‌های گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال روز شنبه (۱۰ اسفند) از ساعت ۱۶ در ورزشگاه پیروزی شهر اصفهان برابر هم قرار می‌گیرند.

در بازی رفت دو تیم، شاگردان بیغم دقایق ابتدایی عملکرد خوبی نداشتند و با دریافت ۳ گل از حریف خود عقب افتادند، اما گیتی پسندی‌ها رفته رفته خود را پیدا کردند و با تلاش و تجربه بازیکنان خود توانستند با نتیجه ۷ بر ۴ پیروز این دیدار باشند.

برای بازی برگشت شاگردان اصغری مقدم تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا پیروز میدان شوند و برای صعود به فینال مسابقات شانس داشته باشند، اما در آن طرف میدان گیتی‌پسند نیز در زمین خود بازی می‌کند و برای پیروزی کار ساده‌تری را خواهد داشت.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و دستور وزارت ورزش و جوانان این دیدار بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

مجید فراهانی به همراه علی حجی زاده، یوسف صادقی و ولی الله رضایی وظیفه قضاوت این بازی را برعهده دارند. همچنین فرهاد حسینیان ناظر داوری این بازی خواهد بود.

مس سونگون ورزقان و ستارگان ورامین دیگر تیم‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی هستند که بازی رفت دو تیم با نتیجه ۵ بر ۱ به سود مس به پایان رسید و بازی برگشت آن‌ها هم زمان با دیدار گیتی پسند و سن ایچ ساوه برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.