کد خبر : 152751
تاریخ انتشار : جمعه 9 اسفند 1398 - 13:09
-

اصغری‌مقدم: برای جوانمردانه بودن لیگ برتر فوتسال، تا انتها می‌رویم/ از شکست گیتی‌پسند ناامید نیستیم

اصغری‌مقدم: برای جوانمردانه بودن لیگ برتر فوتسال، تا انتها می‌رویم/ از شکست گیتی‌پسند ناامید نیستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری‌مقدم درباره انصراف باشگاه سن‌ایچ ساوه از غیبت در دیدار تیم فوتسال این باشگاه مقابل گیتی‌پسند اصفهان، در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: قرار بود بازی لغو شود که این اتفاق نیفتاد. پس از اینکه قرار شد دیدارها بدون تماشاگر برگزار شود، احساس کردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری‌مقدم درباره انصراف باشگاه سن‌ایچ ساوه از غیبت در دیدار تیم فوتسال این باشگاه مقابل گیتی‌پسند اصفهان، در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: قرار بود بازی لغو شود که این اتفاق نیفتاد. پس از اینکه قرار شد دیدارها بدون تماشاگر برگزار شود، احساس کردیم شرایط متفاوتی خواهیم داشت. اگر خدای نا کرده بازیکنان ما به کرونا مبتلا شوند، مسئولیت آن با ما بود که تصمیم گرفتیم برای حفظ جان بازیکنان، در بازی برگشت به میدان نرویم.

وی در ادامه افزود: این تصمیم در حد حرف بود، اما تصمیم گرفتیم به خاطر اینکه کسی ضرر نکند و برای جوانمردانه بودن مسابقات، تا انتها برویم. نگران بچه‌ها بودیم و می‌خواستیم به آنها استراحت بدهیم، اما با قدرت به بازی برگشت می‌رویم.

سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه درباره شکست ۷ بر ۴ این تیم مقابل گیتی‌پسند در دیدار رفت تصریح کرد: بازی مقابل تیم بزرگ گیتی‌پسند همیشه سخت است، به خصوص بدون حمایت تماشاگران. هواداران گزینه حمایتی بزرگی برای تیم‌هایی چون سن‌ایچ، فرش‌آرا و ستارگان ورامین محسوب می‌شود. احساس می‌کنم اگر تماشاگران را کنارمان داشتیم، می‌توانستیم برتری ۳ بر صفر را حفظ کنیم و برنده مسابقه باشیم.

اصغری‌مقدم برگزاری دیدار رفت دو تیم بدون حضور تماشاگران را بدشانسی سن‌ایچ ساوه دانست و بیان کرد: گیتی‌پسند امکانات، بازیکنان و کادر فنی خیلی خوبی دارد و کار ما را سخت کرد. در نیمه اول عملکرد خیلی خوبی داشتیم، اما مقابل تیم‌ها و بازیکنان بزرگ، هر لحظه غفلت باعث می‌شود که پشیمان شوید و با چند دقیقه غفلت، چهار گل خوردیم. این گل‌ها ناشی از اشتباهات فردی بازیکنان ما به ثمر رسید و آنها کم آوردند.

وی با تمجید دوباره از شاگردان حمید بی‌غم خاطرنشان کرد: گیتی‌پسند تیم پُرمهره‌ای بود و به این تیم و بازیکنان سن‌ایچ، خسته نباشید می‌گویم. تلاش می‌کنیم در بازی برگشت، عملکرد خوب و جوانمردانه‌ای داشته باشیم و از پیروزی ناامید نیستیم. همین امید در تیم باعث شده است که تا اینجای کار عملکرد موفقی داشته باشیم.

سرمربی تیم سن‌ایچ ساوه در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد این تیم در لیگ برتر امسال راضی است یا خیر، به تسنیم گفت: مجموعه سن‌ایچ در این فصل عملکرد خیلی خوبی داشت و همه چیز خوب بوده است. سن‌ایچ، دومین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند و امیدوارم روند کنونی تیم در سال‌های آینده، ادامه داشته باشد.

اصغری‌مقدم در این باره که آیا با مدیران باشگاه سن‌ایچ ساوه برای فصل آینده مذاکره کرده است یا خیر، اظهار داشت: تاکنون با مدیران باشگاه مذاکره‌ای نداشته‌ام و پس از پایان فصل در این باره صحبت می‌کنیم. گزینه مثبت باشگاه سن‌ایچ، صداقت است و از کار کردن در این باشگاه لذت بردم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.