کد خبر : 152789
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 - 22:00
دسته‌بندی نشده
-

داورزنی:نبود هوادار به فوتسال ضربه می‌زند/با بی دقتی موقعیت هایمان را از دست دادیم

داورزنی:نبود هوادار به فوتسال ضربه می‌زند/با بی دقتی موقعیت هایمان را از دست دادیم
سرمربی تیم فوتسال ستارگان ورامین با اشاره به برگزاری بازی‌های نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال گفت: نبود هوادار به فوتسال ضربه خواهد زد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا داورزنی روز شنبه پس از باخت ۲ بر صفر تیمش مقابل مس سونگون ورزقان افزود: به رغم اینکه هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند، اما حیف شد که این بازی و بازی رفت در ورامین بدون حضور تماشاگر انجام شد.

سرمربی تیم فوتسال ستارگان ورامین خاطرنشان کرد: همه زیبایی بازی فوتسال به حضور تماشاگران است و باید کمیته فوتسال تصمیمی اتخاذ می کرد تا انتظار هواداران نیز برآورده می شد، زیرا یک شهر پشت تیم ورامین است؛ تیمی که با زحمت و تلاش فراوان به مرحله نیمه نهایی راه یافته و هواداران انتظار داشتند در بازی رفت که تیم ما میزبان بود، از تیم شان حمایت کنند و همینطور هوادارن تیم مس سونگون حق داشتند از میزبانی خودشان بهره مند شوند.

داورزنی در خصوص بازی تیمش مقابل مس سونگون عنوان کرد: تیم مس با مهره های با تجربه ای که دارد، در دفاع و حمله و حتی انتقال توپ بهتر از ما ظاهر شد و با توجه به سرمایه گذاری که در این راه کرده اند، حق شان بود که در فینال حضور داشته باشند.

وی اظهار  کرد: شاگردانم در طول بازی موقعیت هایی را خلق کردند، ولی به دلیل بی دقتی نتوانستند بهره مند شوند، حتی موقعیت پنالی که بدست آوردیم، نتوانستیم به گل تبدیل کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.