کد خبر : 152770
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 - 18:32
-

ناصری:‌ به دلیل شیوع ویروس کرونا سفرم به مجارستان تعویق افتاد

ناصری:‌ به دلیل شیوع ویروس کرونا سفرم به مجارستان تعویق افتاد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا ناصری در مورد پیشنهاد سرمربیگری یکی از تیم‌های فوتسال باشگاه‌های مجارستان که در جام باشگاه‌های اروپا حضور دارد، اظهار داشت: بعد از پیشنهادی که یکی از باشگاه‌های مجارستان برای سرمربیگری به من شد مقرر گردید که من بررسی‌های لازم را نسبت به آن داشته باشم و سپس موافقت خودم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا ناصری در مورد پیشنهاد سرمربیگری یکی از تیم‌های فوتسال باشگاه‌های مجارستان که در جام باشگاه‌های اروپا حضور دارد، اظهار داشت: بعد از پیشنهادی که یکی از باشگاه‌های مجارستان برای سرمربیگری به من شد مقرر گردید که من بررسی‌های لازم را نسبت به آن داشته باشم و سپس موافقت خودم را اعلام کنم.

وی گفت: بعد از تصمیمی که گرفتم و مکاتباتی که با آن باشگاه داشتم قرار شد این هفته به همراه دو بازیکن دیگر مورد نیاز آن باشگاه جهت اخذ قرارداد رسمی در مجارستان حضور داشته باشیم که متأسفانه به شیوع ویروس کرونا در اکثر کشورها این سفر به تعویق افتاد.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال همچنین در رابطه شرایط این روزهای فوتسال بیان داشت: فوتسال ما این روزها حال روز خوشی ندارد از یک طرف نبود اسپانسر مالی و  از طرفی ویروس کرونا حال فوتسال نسبت به قبل بدتر کرده است. همانطور که اطلاع دارید مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال بدون تماشاگر در حال برگزاری است و عدم حضور تماشاگر از جذابیت و هیجان فوتسال کاسته است.

ناصری در پایان گفت: در اینجا جا دارد از وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی و سرمربی تأسیسات دریایی کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم به این دلیل که در آن مقطع در تأسیسات به من شخصاً اعتماد کرد و من به عنوان مربی و مدیر فنی این تیم انتخاب کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.