کد خبر : 152898
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 اسفند 1398 - 11:03
-

بارانی:لغو لیگ برتر فوتسال زنان به ضررمان شد

بارانی:لغو لیگ برتر فوتسال زنان به ضررمان شد

سرمربی تیم فوتسال زنان شرکت ملی حفاری اهواز گفت: می‌توانستیم پیروزی برابر سایپا را تکرار کنیم اما با لغو این دیدارها بازیکنانم تمرین نخواهند داشت و رسیدن به قهرمانی لیگ برتر سخت می‌شود و این موضوع به ضررمان شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی حفاری اهواز در نخستین دیدار در دور رفت مرحله پلی‌آف (حذفی) برابر سایپا به برتری ۴ بر ۳ دست یافت اما این دیدارها اکنون بدلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است.

«مینا بارانی» اظهار داشت: براساس بخشنامه وزارت ورزش و جوانان مرحله حذفی لیگ برتر فوتسال زنان لغو شد و مجبور شدیم تا بازیکنان را به منزل بفرستیم. همچنین به دستور مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تمامی سالن‌های ورزشی در استان تعطیل شد و بازیکنان حتی نمی‌توانند تمرین کنند.

وی افزود: این تعطیلی به بازیکنان آسیب می‌رساند زیرا آنان در سطح آمادگی خیلی خوبی بودند و از نظر تکنیک و تاکتیک خود را برای سه بازی آماده کرده‌اند اما با این وقفه از آمادگی جسمانی و بدنی دور می‌شوند. گرچه به آنان برنامه ورزشی دادیم، اما وقتی باشگاه‌ها در شهرستان‌ها تعطیل هستند باز هم نمی‌توان توقع داشت که این سطح از آمادگی را در دیدارهای پایانی مرحله حذفی شاهد باشیم.

سرمربی تیم ملی حفاری اهواز در خصوص دیدار برابر سایپا گفت: پیش‌بینی می‌کردیم تیم‌هایی که در مرحله پلی‌آف با آنان بازی می‌کنیم دیدار با آنان راحت نباشد و کار ما سخت می‌شود. می‌دانستیم بازی سختی را در تهران برابر سایپا پیش‌رو داریم. همچنین حضور تماشاگران و فضای سالن می‌تواند در روند بازی اثرگذار باشد. بازیکنان حفاری به این درک رسیده‌اند تا بازی خوبی را انجام دهند. گرچه آسیب‌دیدگی «سحر پاپی» و نداشتن او در فاز هجومی تیم را تحت تاثیر قرار داد و اگر وی در ادامه بازی حضور داشت و به تیم کمک می‌کرد شاید گل‌های بیشتری به سایپا می‌زدیم و بهتر از این عمل می‌کردیم.

وی اضافه کرد: سایپا بازیکنان با تجربه و خوبی خیلی دارد اما با این‌حال توانستیم در تهران این تیم را شکست دهیم و قرار بود در اهواز هم این پیروزی را تکرار کنیم اما کرونا این اجازه را به ما نداد.

بارانی یادآور شد: یکی از نقاط قوت لیگ امسال، پویایی آن بود که تا لحظه آخر نمی‌دانستیم تیم‌ها چه بازی را از خود نشان می‌دهند. در این فصل بازیکنان خوبی به تیم تزریق شده بودند که ظرفیت خوبی داشتند. تنها ضعف لیگ این فصل مرحله پلی‌آف بود و از همان اول عنوان کردم، تیمی که بیشترین امتیاز را کسب می‌کند قهرمان است اما فشار مرحله حذفی جز هزینه و آسیب‌دیدگی چیز دیگری برای فوتسال زنان ندارد. اگر پلی‌آف نبود اکنون قهرمان لیگ مشخص شده بود و بازیکنی مصدوم نمی‌شد. اکنون بازیکنان خوبی چون فرشته کریمی و سارا شیربیگی بدلیل آسیب دیدگی نمی‌توانند حتی در اردوهای تیم ملی حاضر شوند. امیدوارم در فصل بعد نیز تیم‌ها از ابتدا یا وسط فصل انصراف ندهند تا لیگ برتر را با چالش روبرو کنند. این انصراف‌ها برای فوتسال زنان که لیگ پویایی دارد صورت خوشی ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.