کد خبر : 152967
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 اسفند 1398 - 12:34
-

ناظم الشریعه: شرایط تیم ملی خوب نیست/زمان برگزاری جام ملت‌ها به ما اعلام نشده است/آقای فخیم مگر تیمت را در میانه راه ول کردی از کسی اجازه گرفتی؟

ناظم الشریعه: شرایط تیم ملی خوب نیست/زمان برگزاری جام ملت‌ها به ما اعلام نشده است/آقای فخیم مگر تیمت را در میانه راه ول کردی از کسی اجازه گرفتی؟

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: مگر وقتی فرهاد فخیم در میانه لیگ به کشور عراق می‌رفت از کسی اجازه می‌گرفت که ما هم برای اردوهای تیم ملی از او اجازه بگیریم؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم‌الشریعه در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، در حال حاضر اردوهای تیم ملی را به این دلیل که سلامتی بازیکنان از هر چیزی مهمتر است، تعطیل کردیم و منتظریم شرایط کمی بهتر شود.

وی در پاسخ به سؤالی که با توجه به اینکه قرار بود جام ملتهای آسیا اسفندماه در ترکمنستان برگزار شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد صحبت‌هایی مطرح است که این مسابقات قرار است در خرداد و بعد از ماه مبارک رمضان برگزار شود، گفت: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم، چیزی به من اعلام نشده و همچنین نامه‌ای هم از سوی AFC به فدراسیون ارسال نشده است. منتظریم تا تاریخ دقیق برگزاری مسابقات را به ما اعلام کنند. البته در صورتی که شرایط مهیا باشد، بعد از تعطیلات نوروز تمرینات خود را شروع می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تیم ملی شرایط خوبی ندارد و تا امروز بازی‌های تدارکاتی مناسبی نداشتیم و در حال حاضر هم به خاطر ویروس کرونا تمرینات تیم ملی تعطیل شده است. از طرفی مسابقات فیفادی هم که قرار بود در فروردین‌ برگزار شود، تعطیل شده است. برعکس، حریفان ما بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کردند و آماده هستند. با توجه به همه این شرایط، ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که از عنوان قهرمانی خود در آسیا دفاع کنیم.

ناظم الشریعه درباره اظهارات فرهاد فخیم کاپیتان تیم فوتسال مس که گفته بود «از دست سرمربی تیم ملی ناراحت است چون نگذاشت لیگ برتر به اتمام برسد» گفت: چیزی که برای من اهمیت دارد، اعتبار و آبروی ایران است. اگر اینطور باشد که باید برای تشکیل هر اردو از تک تک بازیکنان فوتسال اجازه بگیریم.

وی ادامه داد: هرکسی باید حد خودش را بداند. اگر اردویی تشکیل دادیم فقط برای اعتبار و آبروی تیم ملی بوده است چون این تیم نیاز به هماهنگی داشت. خوب نیست در این شرایط از «آب گل آلود ماهی بگیرند».

سرمربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: من قبلاً با فرهاد صحبت کرده بودم. بنده و همکارانم در تیم ملی و همچنین همکارانم در باشگاه ها تصمیم می گیریم که برنامه های آماده سازی تیم ملی را چطور پیش ببریم.

ناظم الشریعه در پایان گفت: آقای فخیم! وقتی شما در میانه لیگ تیمت را رها می کردی و به کشور عراق می رفتی مگر از کسی اجازه می گرفتی؟ ما می دانیم چه کار می کنیم و مهم نیست دیگران چه می گویند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.