کد خبر : 152984
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 اسفند 1398 - 12:33
-

ایرانمنش:روی تیم ملی فوتسال زنان دیگر نمی‌توان حساب کرد

ایرانمنش:روی تیم ملی فوتسال زنان دیگر نمی‌توان حساب کرد

سرمربی تیم فوتسال دختران کویر مس کرمان گفت: با توجه به تعطیلی لیگ فوتسال زنان و مصدومیت ملی‌پوشان و لغو اردوها و دیدارهای تدارکاتی دیگر نمی‌توان روی تیم ملی برای هت‌تریک قهرمانی حساب باز کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعیده ایرانمنش اظهار داشت: با تعطیلی لیگ، اردوها و دیدارهای تدارکاتی ملی‌پوشان بدلیل شیوع ویروس کرونا دیگر نمی‌توان روی تیم ملی حساب باز کرد، زیرا فشار زیادی روی بازیکنان قرار دارد و آنان استرس این را دارند که بعد از عید باید در مرحله پلی‌آف بازی کنند و با مصدومیت وارد اردو شوند. اگر پلی‌آف لیگ برگزار نمی‌شد اکنون قهرمان لیگ مشخص بود و ملی‌پوشان نیز با آرامش استراحت می‌کردند تا بعد از عید به تمرینات خود در اردوها ادامه دهند.

وی افزود: یک لیگ ۱۲ تیمی نیازی به برگزاری مرحله پلی‌آف ندارد، زیرا دیدارها در این فصل از لیگ فوتسال زنان به حدی جذاب بود که قهرمانی بین چهار تیم تقسیم شد. تنها تیمی که با قرعه‌کشی مجدد و برگزاری پلی‌آف مخالف بود ما بودیم. برپایی این مرحله بی‌فایده و اشتباه بود و الان همه تیم‌ها مخالف آن هستند.

سرمربی مس کرمان ادامه داد: سطح لیگ جز قضاوت داوران خوب بود. هفته پایانی قهرمانی فصل با برد چهار تیم اول جدول جذابیت خوبی داشت. با برگزاری مرحله حذفی کار به جایی رسیده که همه چیز تعطیل شده و برنامه‌ها بهم ریخته است و بازیکنان بدون تمرین هستند و شرایط وخیمی برای آنان بوجود آمده است. آنان تا به آمادگی لازم برای ادامه مرحله پلی آف برسند طول می‌کشد.

وی یادآور شد: در دیدار برابر مس رفسنجان بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم که در این دیدار حضور نداشتند. تیم مس رفسنجان از لحاظ مهره‌ای بسیار خوب اما غیربومی است با این حال شهرآورد خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و بازیکنانم با وجود حساسیتی که این دیدار داشت خوب بازی کردند.

ایرانمنش اضافه کرد: فدراسیون در فصل بعد با تفکر بیشتری برای لیگ برتر برنامه‌ریزی کند. در بحث داوری انتقادپذیر باشیم و برای ساختن خود سعی کنیم اشتباهات را برطرف کنیم. به نظرم اگر انتقاد به جا و سازنده باشد به رشد داور کمک می‌کند. همچنین برای آنکه تیم‌ها ضرر و هزینه گزافی پرداخت نکنند، مرحله پلی‌آف را حذف کنند تا مثل سال گذشته به لیگ فوتسال زنان آسیب نرساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.