کد خبر : 152996
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اسفند 1398 - 11:32
-

جاوید:ضعف مدیریت در برگزاری لیگ برتر به وضوح دیده می‌شود/فینال در کرمان شاهکار سازمان لیگ است/بازیکنان باتجربه تیم ملی آمادگی خوبی دارند

جاوید:ضعف مدیریت در برگزاری لیگ برتر به وضوح دیده می‌شود/فینال در کرمان شاهکار سازمان لیگ است/بازیکنان باتجربه تیم ملی آمادگی خوبی دارند

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال مس‌سونگون ورزقان گفت: برای شرایط حال حاضر لیگ برتر فوتسال ایران و برنامه‌ریزی‌ مربوط به آن باید تاسف خورد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاوید در مورد وضعیت لیگ برتر فوتسال ایران افزود: قبل از مرحله نیمه‌نهایی و پلی‌آف لیگ، به دلیل برگزاری اردوی تیم ملی فوتسال تعطیل شد و بعد از اردو، بازی‌های نیمه‌نهایی انجام شد که با شیوع ویروس کرونا، دوباره تعطیل شد و در حال حاضر معلوم نیست که فینال لیگ برتر چه زمانی برگزار می‌شود. ضعف مدیریت در برگزاری لیگ برتر به وضوح دیده می‌شود و بعضی تصمیم‌گیری‌ها خنده‌دار است. تیم‌ها در طول فصل و با زحمت زیاد به فینال رسیدند و حالا حتی مشخص نیست که دیدار فینال چه زمانی برگزار میشود تا بتوانند خود را برای فینال آماده کنند. فینال لیگ برتر، کیفیت کل لیگ را نشان می‌دهد که با این برنامه‌ریزی‌های نادرست، به طور قطع فینال با کیفیتی نخواهیم داشت.

وی افزود: در سال گذشته مسوولان لیگ، نحوه برگزاری دیدارهای پلی‌آف را تغییر دادند و به صورت رفت برگشت برگزار کردند و من نمی‌دانم چه منطقی پشت این موضوع است. برای دیدار سوم مرحله فینال تصمیم گرفتند، این دیدار در شهر کرمان برگزار شود که این تصمیم‌گیری شاهکار سازمان لیگ فوتسال بود. برنامه‌ریزی‌ لیگ برتر، امسال می‌توانست بهتر انجام شود زیرا وقت کافی برای به اتمام رساندن لیگ قبل از اتفاقات اخیر وجود داشت.

آقای گل لیگ برتر فوتسال ادامه داد: سال گذشته، همه مربیان و بازیکنان به توپ جدید بازی‌ها اعتراض کردند که هیچ توجهی به آن نشد و امسال هم همین اتفاق تکرار شد و هیچ مسوولی به حرف ما گوش نکرد و به نظر می‌رسد مسوولان سازمان لیگ در این گونه مسائل بیشتر از بازیکنان متوجه می‌شوند.

جاوید درباره سطح فنی لیگ برتر فوتسال گفت: به نظر من کیفیت لیگ امسال نسبت به سال‌های گذشته تغییری نکرده است و تنها نکته منفی در مورد لیگ برتر، منحل شدن تیم‌هایی مثل دبیری تبریز و تاسیسات تهران است که از تیم‌های مدعی لیگ به حساب می‌آمدند. در حال حاضر لیگ شایسته‌ای از لحاظ فنی داریم و باید با برنامه‌ریزی‌ درست، آن را تقویت کنیم. در فوتسال و رشته‌های ورزشی دیگر، مشکل اقتصادی به صورت گسترده وجود دارد و اگر به این مورد رسیدگی نشود کیفیت ورزش ایران نزول پیدا می‌کند.

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال مس‌سونگون همچنین در مورد جوان‌گرایی در تیم ملی فوتسال، اظهار داشت: مسوولیت تیم ملی به عهده سرمربی است و «سید محمد ناظم‌الشریعه» نتایج خوبی با تیم ملی گرفته و در جام جهانی ۲۰۱۶ افتخار بزرگی برای ایران به دست آورد. در حال حاضر بهترین نفرات فوتسال ایران در تیم ملی حضور دارند. تیم ملی در گذشته فقط به ۱۲ نفر محدود شده بود و فقط نفرات کمی تغییر می‌کردند اما در حال حاضر سرمربی تیم ملی، بازیکنان زیادی به اردوهای تیم ملی دعوت می‌کند و به همه آنها فرصت می‌دهد تا خود را نشان دهند. سن یک عدد است و بازیکنان باتجربه تیم ملی همگی آمادگی خوبی دارند و به طور قطع اگر ضعف داشتند، جای خود را به بازیکنان جوان‌تر می‌دادند.

وی در مورد شیوع ویروس کرونا در ایران خاطرنشان کرد: مردم باید به توصیه‌های مسوولین بهداشتی توجه کنند و از تجمعات دوری کنند تا از این بیماری در امان باشند. هر نوع کمکی از ما دست من بر بیاید انجام می‌دهم و امیدوارم هرچه زودتر این بیماری در ایران و کشورهای دیگر از بین برود و همه چیز به روال عادی خود برگردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.