کد خبر : 153018
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 اسفند 1398 - 11:48
-

در گفتگو با fut5al/احمدی:فدراسیون قشنگ نشان داد تیم ملی فوتسال اصلا ارزشی برای آنها ندارد/فقط بلد هستند بگویند مصاحبه نکنید

در گفتگو با fut5al/احمدی:فدراسیون قشنگ نشان داد تیم ملی فوتسال اصلا ارزشی برای آنها ندارد/فقط بلد هستند بگویند مصاحبه نکنید

بازیکن تیم ملی و تیم گیتی پسند در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران از شرایط تیم ملی فوتسال و لیگ برتر گلایه کرد.

حمید احمدی بازیکن مطرح تیم ملی فوتسال در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در موردعدم پرداخت مابقی پاداش قهرمانی بازیکنان تیم ملی گفت: چون نزدیک مسابقات آسیایی بودیم فدراسیون در عمل انجام شده قرار گرفت و چون تیم ملی میخواست به مسابقات اعزام شود و ممکن بود روی روحیه تیم تاثیر منفی بگذارد مجبور شدند پاداش ها را قسط بندی کنند که قسط اولش که پرداخت کردند رقم ناچیزی بود و قرار شد بقیه آن را تا آخر بهمن ماه بدهند که بازیهای آسیایی عقب افتاد و با این شرایط دیگر فکر نکنم حالا حالا بقیه پاداش را بدهند. فدراسیون قشنگ نشان داد تیم ملی فوتسال اصلا ارزشی برای آنها ندارد که ده میلیون پول را هم برای بازیکنای فوتسال گرو کشی میکند.البته مقصر خودمان هستیم که با ما این رفتارها می شود و کسی هم نیست که حقمان را بگیرد. فقط بلد هستند بگویند مصاحبه نکنید.انشالله یکی به داد این رشته پر افتخار ولی در حال مرگ برسد.

بازیکن تیم گیتی پسند در مورد لغو فینال لیگ برتر گفت: اصلا تکلیفشان با خودشان مشخص نیست و نمی دانند چه کار می کنند. اینقد ما را سرد و گرم کردند که دیگر کلا زده شدیم و نمی دانیم چی به چی هست. به فکر بازیکنان باشید نه خودتان. ۹ماه لیگ را تعطیل می کنید با قرارداد کم که خیلی از باشگاه ها آن را هم‌ نمی دهند. شما که نمی دانید چیکار می کنید یکی بیاورید به داد این فوتسال برسد که نفس آخرش را می کشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

وحید چهارشنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

جناب احمدی معلومه شما یک فرد تحصیل کرده در فوتسال هستید من همیشه با سخنان شما پندو اندرزمی گیرم‌

فیروز فخری چهارشنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶

اقای احمدی من به شما افتخار میکنم که درد فوتسال رو به گوش مسئولین رسوندین،جایگاه شما در این فوتسال برا همه مشخص شده و باید بزرگانی همچون شما مشکلات این رشته رو به کوش مسئولین برسونن.
دست بوس شما هستم و آرزوی موفقیت و سلامتی براتون دارم