کد خبر : 153038
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 اسفند 1398 - 13:12
-

رضایی: بازیکنان به دلیل شیوع کرونا باید با تمرین دوباره آماده مسابقات شوند

رضایی: بازیکنان به دلیل شیوع کرونا باید با تمرین دوباره آماده مسابقات شوند

سرمربی تیم فوتسال زنان مس رفسنجان با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامی مسابقات به پایان فروردین ماه موکول شده است، گفت: بازیکنانم از آمادگی جسمانی برخوردار نیستند و برای ادامه مسابقات باید از نو تمرینات خود را شروع کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«عاطفه رضایی» اظهار داشت: با توجه به تعطیلی لیگ برتر آن هم به مدت یک ماه باید بعد از نوروز، برای ادامه مرحله پلی‌آف از اول شروع کنیم. زمان بازی‌ها مشخص نیست و بازیکنانم باید دوباره از نو بدن‌سازی کنند و این تعطیلی بر آمادگی جسمانی و وضعیت تیم تاثیر منفی می‌گذارد. در واقع به نظر می‌رسد بازیکنام وارد فصل جدیدی می‌شوند و هنوز از آمادگی لازم برخوردار نیستند.

وی در خصوص دیدار آخر برابر هیات فوتبال خراسان گفت: می‌دانستیم که بازی برابر این تیم سخت است. هیات فوتبال خراسان بازیکنان خوبی دارد. در این دیدار ابتدا ۲ امتیاز گرفتیم و جلو افتادیم اما بدلیل جو سالن و حضور پرشور تماشاگران و اشتباه داوری ۲ امتیاز به این تیم دادیم و در نهایت با وجود تساوی، نتیجه خوبی گرفتیم.

سرمربی تیم مس رفسنجان یادآور شد: بازیکنانم در این فصل، لیگ سختی را پشت سر گذاشتند و همه تیم‌ها قوی بودند. ملی‌پوشان در تمامی تیم‌ها پخش شده بودند. همچنین دیدارها پایاپای بود و چهار تیم صدر جدول برای قهرمانی بازی‌های تماشایی را به نمایش گذاشتند. از نقاط ضعف این فصل قرعه کشی مجدد و انصراف برخی از تیم‌ها بود. علاوه بر آن بازیکنانم باید هم در اردو و هم در مسابقات لیگ شرکت می‌کردند و این امر بر روند بازی‌ها را دشوار می‌کرد.

وی به فدراسیون فوتبال پیشنهاد داد تا فصل آینده را با ۱۴ تیم آغاز نکنند زیرا تیم‌های پایین جدول می‌توانند بر روند کیفیت لیگ تاثیر منفی بگذارند. تیم‌های کمتر بر جذابیت مرحله پلی‌آف می‌افزایند.

رضایی درباره وضعیت تیم ملی فوتسال زنان اظهار داشت: اکنون اردوهای ملی‌پوشان نیز بدیل شیوع ویروس کرونا لغو شده است. به ما گفته بودند که ملی‌پوشان باید ۵ فروردین در اردو باشند اما با این شرایط اردویی هم نیست و همین امر می‌تواند شرایط را برای ما سخت کند. زیرا نمی‌دانیم چه زمانی اردوها و چه زمانی تاریخ ادامه لیگ برتر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.