کد خبر : 153031
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 اسفند 1398 - 11:53
-

ناظم الشریعه:حتی اگر بازیکنان باتجربه تیم ملی ضعیف کار کنند، کنار گذاشته می‌شوند/افرادی که می‌گویند جوانگرایی در تیم ملی وجود ندارد، نظری غیر کارشناسی دارند/تشکیل تیم «ب» نیاز به بودجه و سرمایه‌گذاری دارد

ناظم الشریعه:حتی اگر بازیکنان باتجربه تیم ملی ضعیف کار کنند، کنار گذاشته می‌شوند/افرادی که می‌گویند جوانگرایی در تیم ملی وجود ندارد، نظری غیر کارشناسی دارند/تشکیل تیم «ب» نیاز به بودجه و سرمایه‌گذاری دارد

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: افرادی که می‌گویند جوانگرایی در تیم ملی وجود ندارد، نظری غیرکارشناسانه دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم‌الشریعه» در مورد جوانگرایی در تیم ملی فوتسال در سال‌های حضورش بر روی نیمکت این تیم اظهار داشت: من با استدلال و منطق صحبت می‌کنم و توجهی به حاشیه‌هایی که برای تیم ملی ایجاد می‌کنند، ندارم. ما بعد از جام جهانی ۲۰۱۶ در هر تورنمنتی که شرکت می‌کردیم، چند بازیکن جوان به اردوی تیم ملی اضافی می‌کردیم و به آنها فرصت می‌دادیم تا خودشان را به کادر فنی اثبات کنند. تیم ملی نمی‌تواند بازیکن‌های باتجربه‌ای و بزرگی همچون «اصغر حسن زاده» و «مهدی جاوید» را کنار بگذارد. من به شایسته‌سالاری در تیم ملی اعتقاد دارم و بارها این موضوع را ثابت کردم و معتقدم حتی اگر بازیکنان باتجربه تیم ملی، ضعیف کار کنند، کنار گذاشته می‌شوند.

وی افزود: افرادی که می‌گویند جوانگرایی در تیم ملی وجود ندارد، نظری غیر کارشناسی دارند. تیم ملی فوتسال در چند سال اخیر رویکرد جوانگرایی داشته و بازیکنان جوان زیادی به این مجموعه اضافه شده‌اند. البته باید به ظرفیت لیگ برتر ایران نیز توجه داشت زیرا لیگ ما آن طور که باید به بازیکنان جوان بها نداده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره تشکیل تیم ملی «ب» خاطر نشان کرد: پشتوانه‌سازی برای تیم ملی بزرگسال همواره کار خوبی است اما باید این کار با برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد. تشکیل تیم «ب» نیاز به بودجه و سرمایه‌گذاری دارد.

ناظم‌الشریعه با توجه به مشخص شدن زمان تقریبی برگزاری رقابت‌های قهرمانی فوتسال آسیا در مرداد ماه سال آینده، در مورد وضعیت تیم ملی فوتسال گفت: اگر شیوع ویروس کرونا در کشور متوقف و تکلیف فینال لیگ برتر فوتسال در خوشبینانه‌ترین حالت، اواخر فروردین ماه مشخص شود، ما می‌توانیم برنامه‌ریزی کنیم و روند آماده‌سازی تیم ملی را جلو ببریم و امیدوارم کمیته فوتسال و سازمان لیگ با برنامه‌ریزی دقیق، این مشکل را حل کنند. سال جدید برای فوتسال ما اهمیت زیادی دارد و جام ملت‌های آسیا، جام‌ جهانی فوتسال و جام باشگاه‌های آسیا را پیش‌ رو داریم و برای هر کدام از این مسابقات، باید برنامه داشته باشیم.

وی در مورد احتمال میزبانی کشورهای دیگر از رقابت‌های قهرمانی فوتسال آسیا تصریح کرد: اگر تیم‌های عربی برای این مسابقات میزبان شوند، برای ما بهتر است زیرا در این کشورها، هواداران ایرانی زیادی حضور دارند و امکانات و آب و هوای مناسب‌تری نسبت به دیگر کشورها وجود دارد و می‌توانیم به راحتی در کشورهای عربی اردو برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره فینال لیگ برتر فوتسال و وضعیت لیگ در سالی که گذشت، تاکید کرد: طبیعی بود که تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان به فینال لیگ برسند چرا که سرمایه‌گذاری خوبی برای فوتسال کرده‌اند و باید از این باشگاه‌ها تشکر کرد که در این رشته هزینه می‌کنند. البته باید تیم‌های سن‌ایچ ساوه و ستارگان ورامین را تحسین کرد زیرا در این فصل بسیار خوب کار کردند و خودشان را به نیمه‌نهایی لیگ برتر رساندند. موضوع کاهش کیفیت لیگ برتر منطقی است چرا که فوتسال از لحاظ اقتصادی وضع مناسبی ندارد و انگیزه مربیان و بازیکنان کم شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام پنجشنبه , ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

اگر تیم ملى ب درست بشه معلوم میشه ناظم الشریعه حق چقدر بازیکن جوان رو خورده این آقا جرات خط زدن هیچ بازیکنى رو نداره چون بازیکنا دارند تیّم رو اداره مى کنند