کد خبر : 153068
تاریخ انتشار : شنبه 24 اسفند 1398 - 15:03
-

حسن‌زاده: تیم ملی فوتسال می‌تواند در فینال جام جهانی بازی کند

حسن‌زاده: تیم ملی فوتسال می‌تواند در فینال جام جهانی بازی کند

بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: اگر فدراسیون فوتبال بیشتر از تیم ملی فوتسال حمایت کند، قطعا می‌توانیم در دوره بعد جام جهانی در فینال بازی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی‌اصغر حسن‌زاده بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره انتخاب شدن تیم ملی فوتسال در بین ۱۰ تیم برتر جهان، اظهار داشت: این اتفاق برای تیم ملی فوتسال بسیار مهم و خوب بوده و همین موضوع نشان می‌دهد که فوتسال ما از قدرت بسیار بالایی در آسیا و جهان برخودار است. اگر فدراسیون فوتبال بیشتر از تیم ملی فوتسال حمایت کند، قطعا می‌توانیم در دوره بعد جام جهانی در فینال بازی کنیم.

او ادامه داد: در حال حاضر اصلاً به تیم ملی فوتسال بهایی داده نمی‌شود و امیدوارم در مدت زمان مانده به آغاز مسابقات جام جهانی، فدراسیون فوتبال برنامه‌ریزی و حمایت‌های خوبی از تیم ملی فوتسال انجام دهد تا بتوانیم مانند دوره گذشته در جمع ۴ تیم پایانی رقابت‌های جام جهانی قرار بگیریم.

بازیکن تیم ملی فوتسال افزود: مطمئن باشید اگر از تیم ملی فوتسال به خوبی حمایت شود، قطعا حضور در فینال جام جهانی برای ما کاری نخواهد داشت و همانطور که گفتم تمام این موارد به اینکه فدراسیون فوتبال تا چه حد می‌تواند برنامه‌ریزی و بازی‌های دوستانه خوبی برای تیم ملی تدارک ببیند، بستگی دارد.

حسن‌زاده درباره اینکه آیا نماینده‌های ایران می‌توانند جایزه برترین تیم‌های جهان را کسب کنند یا خیر، بیان کرد: کار کمی سخت است آن هم به دلیل اینکه تیم‌های اروپایی به نسبت تیم‌های آسیایی بیشتر دیده می‌شوند و همین امر کار را برای ما سخت‌تر می‌کند. همین که نام تیم ملی فوتسال کشورمان به همراه سرمربی تیم ملی در جمع برترین‌های جهان قرار گرفته، برای ما یک افتخار محسوب می‌شود و امیدوارم درنهایت یکی از این جوایز به کشورمان تعلق بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.