کد خبر : 153089
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 اسفند 1398 - 15:35
-

احتمال برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال در خردادماه

احتمال برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال در خردادماه

با توجه به آنکه زمان دقیق مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا اعلام شده، این احتمال وجود دارد که سازمان لیگ برتر فوتسال بخواهد بازی فینال را اوایل خردادماه برگزار کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رقابت‌های فینال لیگ برتر فوتسال که قرار بود اواسط اسفندماه بین ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا در بیشتر نقاط کشور، به تعویق افتاده و هنوز زمان دقیق برگزاری بازی این مرحله از سوی سازمان لیگ برتر فوتسال اعلام نشده است. برخی خبر‌ها حاکی از آن است که مسابقه فینال لیگ برتر فوتسال قرار است اواخر فروردین و بعد از ایام تعطیلات عید نوروز برگزار شود.

همچنین شنیده می‌شود که اگر ویروس کرونا همچنان در کشور وجود داشته باشد، سازمان لیگ برتر فوتسال قصد دارد بازی فینال لیگ برتر را در ایام ماه مبارک رمضان برگزار کند. اگر قرار باشد بازی فینال در ایام ماه مبارک رمضان برگزار شود، باید دید که آیا تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان حاضر هستند در ماه رمضان به میدان بروند یا خیر.

برخی از بازیکنان و مربیان این ۲ تیم معتقد هستند بازی در ایام ماه رمضان اصلاً نمی‌تواند جالب باشد، زیرا بعضی از این بازیکنان در آن ماه روزه هستند و بازی کردن برایشان کمی سخت است. برای مثال فرهاد فخیم بازیکن تیم فوتسال مس سونگون در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره بازی فینال در ایام ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: امیدوارم سازمان لیگ برتر فوتسال بازی فینال را در ماه رمضان برگزار نکند تا بازیکنانی که دوست دارند روزه بگیرند با مشکل روبه‌رو نشوند. همچنین بازی در ماه مبارک رمضان قطعاً به ضرر هر ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان خواهد بود و نمی‌توانند در این ایام به خوبی روزه بگیرند.

به همین دلیل بازیکنان معتقد هستند بازی در ایام ماه رمضان بسیار سخت است و سازمان لیگ برتر فوتسال چه بهتر بازی فینال را قبل از ایام ماه مبارک رمضان برگزار کند. همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است که تاریخ دقیق مسابقات جام ملت‌های آسیا از سوی AFC اعلام شده و قرار است این رقابت‌ها مردادماه انجام شود، این احتمال وجود دارد که سازمان لیگ برتر فوتسال تصمیم بگیرد، بازی فینال را بعد از ماه مبارک رمضان یعنی اوایل خردادماه برگزار کند.

با توجه به اینکه مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا قرار است مردادماه انجام شود، اگر سازمان لیگ برتر فوتسال بخواهد بازی فینال را خردادماه برگزار کند، در آن صورت کادر فنی تیم ملی فوتسال ۲ ماه فرصت دارد تا ملی پوشان را برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده کنند. به هر حال باید منتظر ماند و دید در نهایت سازمان لیگ برتر فوتسال چه زمانی را برای برگزاری مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال انتخاب می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.