کد خبر : 153118
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اسفند 1398 - 12:15
-

گلایه خانم گل آسیا از دریافت نکردن حتی یک پیام تبریک از مسوولان

گلایه خانم گل آسیا از دریافت نکردن حتی یک پیام تبریک از مسوولان

ملی پوش اسلام آبادغربی فوتسال بانوان ایران که نامش در میان ۱۰ نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن فوتسال جهان قرار گرفته، از بی تفاوتی مسئولین کرمانشاه به کسب این افتخار گلایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سارا شیربیگی با اشاره به انتخابش به عنوان یکی از ۱۰ بازیکن برتر فوتسال بانوان در سال ۲۰۱۹، اظهار کرد: انتخاب ۱۰ بازیکن برتر فوتسال هرساله انجام می‌شود و انتخاب این بازیکنان هم براساس موفقیت‌های فردی و تیمی است که در طول یکسال داشته‌اند.

وی تصریح کرد: قهرمانی تیم ملی در مسابقات آسیایی و انتخابم به عنوان خانم گل آسیا، قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر همراه با تیم نامی نو و انتخابم به عنوان خانم گل و بهترین بازیکن ایران باعث شد تا در این لیست قرار بگیرم.

ملی پوش فوتسال بانوان ایران کسب این عنوان را افتخاری برای کرمانشاه دانست و گفت: اینکه نام یک کرمانشاهی در کشور، آسیا و جهان مطرح می‌شود، افتخاری برای استان است، اما متاسفانه هیچ تماس و حتی یک پیام تبریک از سوی مسئولین استان بویژه مسئولین ورزشی نداشتم.

وی در ادامه با انتقاد از بی توجهی مسئولین ورزش استان به فوتسال و فوتبال بانوان در کرمانشاه، افزود: ورزش بانوان در کرمانشاه خیلی وقت است که فراموش شده و فوتسال بانوان هم که کاملا تعطیل است.

شیربیگی تصریح کرد: بی توجهی مسئولین به این رشته درحالی است که پتانسیل‌های زیادی در آن داریم و در هر تیم لیگ برتری حداقل یک بازیکن از کرمانشاه حضور دارد.

وی اضافه کرد: وقتی موضوع مهمی مانند انتخاب یک دختر از کرمانشاه در لیست بهترین های فوتسال دنیا که کمتر اتفاق می‌افتد، برای مسئولین ورزش استان چندان مهم نیست، شکل گیری یک تیم و فراخوان بازیکنان کرمانشاهی از دیگر استان‌ها نیز اهمیتی ندارد.

بازیکن تیم لیگ برتری هیات خراسان رضوی عنوان کرد: نزدیک به ۱۰ سال است که در شهرهای مختلف ایران بازی می‌کنم و در همه این شهرها توجه مسئولین به ورزش استان را دیده‌ام و برای تیم هایشان اسپانسر جذب می‌کنند. در حال حاضر هم که در تیم هیات خراسان رضوی توپ می‌زنم، اسپانسر این تیم شورای شهر و شهرداری این استان هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.