کد خبر : 153136
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 اسفند 1398 - 0:40
دسته‌بندی نشده
-

حیدریان:خانه ماندن را سخت نگیریم/ می توانیم از خانه نشینی نهایت استفاده را کنیم

حیدریان:خانه ماندن را سخت نگیریم/ می توانیم از خانه نشینی نهایت استفاده را کنیم

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال در مورد کرونا توصیه هایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، «محمدرضا حیدریان»، از بازیکنان سابق تیم ملی «فوتسال» و از اهالی خیابان «حسام السلطنه» با این پیشنهاد شهروندان را به خانه نشینی دعوت می کند و می گوید: «بیماری کرونا را باید جدی گرفت و برای حفظ سلامتی اعضای خانواده به ویژه فرزندان، باید در خانه بمانیم. این خانه ماندن را سخت نگیریم. می توانیم از این خانه نشینی نهایت استفاده را کنیم.

کتاب هایی را که به سبب مشغله های کاری فرصت مطالعه آن را نداشتیم، در آرامش مطالعه کنیم. برای حفظ سلامتی، ورزش های سبکی مانند، دراز و نشست را انجام دهیم. با حفظ رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری از بیماری کرونا از فضای پارکینگ خانه ها برای انجام حرکات معمولی و سبک ورزشی استفاده کنیم.»
این ورزشکار به شهروندان توصیه می کند که سفر و تردد غیر ضروری در خارج از خانه را این روزها از برنامه زندگی تان حذف و مهم تر اینکه از اخبار کذب دنیای مجازی دوری کنند.حیدریان تاکید میکند:« مهم ترین دشمن بیماری کرونا، داشتن روحیه شاد و امید و سر زندگی است. چیزی که باید در خانه نشینی ها در این دوران، سر لوحه برنامه هایمان قرار دهیم. با تحت تاثیر قرار دادن خود و اعضای خانواده با اخبار تلخ یا کذب رسانه های نامعتبر، خانه نشینی را سخت نکنید.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.