کد خبر : 153153
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 اسفند 1398 - 0:54
-

شمس:ناظم الشریعه اعتقاد کمی به بازیکنان جوان دارد/با ۱۵ مربی برای هدایت تیم ملی ب صحبت کرده ایم

شمس:ناظم الشریعه اعتقاد کمی به بازیکنان جوان دارد/با ۱۵ مربی برای هدایت تیم ملی ب صحبت کرده ایم

عضو کمیته فنی فوتسال گفت: می‌خواهیم تیم ملی فوتسال ب را دوباره احیا کرده تا بازیکنان امید بتوانند در آینده پشتوانه خوبی برای بزرگسالان باشند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس عضو کمیته فنی فوتسال درباره تشکیل تیم ملی ب اظهار داشت: با توجه به آن که سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان اعتقاد کمی به بازیکنان جوان دارد، به طوری که در بیشتر بازی‌های تیم ملی بازیکنانی به میدان رفته اند که سالیان زیادی است در تیم ملی حضور دارند و همین باعث نگرانی ما در کیمته فوتسال شده است، زیرا در آینده هیچ پشتوانه‌ای برای جایگزینی این بازیکنان وجود نخواهد داشت. به همین دلیل ما در کمیته فنی فوتسال تصمیم گرفتیم تیم ملی ب را که آخرین بار در زمان عباس ترابیان تشکیل شده بود را دوباره احیا کرده تا بازیکنان تیم ملی ب بتوانند در آینده پشتوانه خوبی برای تیم ملی بزرگسالان باشند.

او افزود: بازیکنانی نظیر سالار آقاپور، توحید لطفی و محمد طاهری که الان نه در تیم ملی زیر ۲۰ سال حضور دارند و نه به تیم ملی بزرگسالان دعوت می‌شوند، به همین دلیل این وسط استعداد هایشان رو به نابودی قرار گرفته و ما قصد داریم با تشکیل تیم ملی «ب» یا همان امید پشتوانه خوبی را برای فوتسال کشورمان بسازیم تا در آینده همچنان تیم ملی فوتسال کشورمان در دنیا آقایی کند.

شمس ادامه داد: کمیته فنی فوتسال در حال حاضر با ۱۵ سرمربی صحبت کرده و قرار است از بین این افراد ۳ نفر به عنوان نفرات اصلی انتخاب شوند و بعد از ان که این ۳ نفر برنامه‌های خود را به ما ارائه دادند در نهایت یک نفر را به عنوان سرمربی تیم ملی ب انتخاب می‌کنیم و به احتمال بسیار زیاد سرمربی این تیم تا اواخر فروردین ماه مشخص خواهد شد.

عضو کمیته فنی فوتسال درباره این که تیم ملی ب قرار است در چه رقابت‌هایی به میدان برود بیان داشت: ما سال بعد مسابقات فوتسال داخل سالن آسیا را داریم و هنوز زمان و مکان دقیق این رقابت‌ها مشخص نشده است. در هر صورت ما تصمیم گرفته ایم تیم ملی ب را به آن رقابت اعزام کرده تا بازیکنان جوان و با استعداد کشورمان بتوانند در آن رقابت‌ها عملکرد خوب خودشان را نشان دهند. همچنین اگر عملکرد آن‌ها مورد موافقت سرمربی تیم ملی بزرگسالان قرار گرفت، قطعا به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت خواهند شد. البته پیش از این آن که تیم ملی فوتسال ب به رقابت‌های داخل سالن آسیا اعزام شود، قرار است چند بازی دوستانه با تیم‌های بزرگ جهان برگزار کند تا این بازیکنان با آمادگی بالایی راهی این مسابقات شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.