کد خبر : 153166
تاریخ انتشار : جمعه 1 فروردین 1399 - 18:10
-

جاوید:امیدوارم فینال با حضور تماشاگران برگزار شود/کار سختی در جام جهانی داریم

جاوید:امیدوارم فینال با حضور تماشاگران برگزار شود/کار سختی در جام جهانی داریم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: هدف من در سال ۹۹ حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی‌ فوتسال آسیا و جام جهانی است و امیدوارم بتوانیم برای کشورمان افتخارآفرینی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاوید» در ابتدا سال نو را به مردم ایران تبریک گفت و در مورد عملکرد خود در سال ۹۸ اظهار داشت: در لیگ برتر امسال،‌ با توجه به اینکه در فضا و تیم جدیدی بودم، به نظر خودم توانستم عملکرد قابل قبولی داشته باشم و روند گلزنی‌هایی را که در چند سال اخیر داشتم، ادامه بدهم.

وی درباره بهترین و بدترین اتفاق فوتسالی سال ۹۸، گفت: در سالی که گذشت اتفاق خیلی خاصی برای من رخ نداد و سال آرامی را پشت سر گذاشتم.

جاوید در پاسخ به این پرسش که با توجه به سال سخت پیش روی فوتسال ایران، آیا به نظر وی تیم ملی می‌تواند مانند دوره گذشته جام جهانی نتیجه خوبی بگیرد یا خیر، تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود و مشکلاتی که برای تیم ملی به وجود آمد، کار بسیار دشوار است اما ما تمام سعی خود را می‌کنیم تا بهترین اتفاق را برای تیم ملی کشورمان در رقابت‌های پیش رو، رقم بزنیم و مانند گذشته افتخارآفرینی کنیم.

جاوید در پاسخ به این پرسش همیشگی پایان سال که به اعتقاد وی «بهترین بازیکن فوتسال ایران در سال ۹۸ چه کسی بود؟» گفت: نمی‌توانم نفر خاصی را نام ببرم اما بازیکنانی مثل «علیرضا جوان» و «سالار آقاپور» بازیکنان جوان و با استعداد و خوبی هستند که امسال توانستند کیفیت خوبی از خودشان به نمایش بگذارند و امیدوارم این روند خود را ادامه دهند.

آقای گل لیگ برتر فوتسال در مورد فینال لیگ که قرار است اوایل سال ۹۹ برگزار شود، خاطر نشان کرد: بازی سختی پیش رو داریم و امیدوارم، دیدار فینال با حضور تماشاگران برگزار شود تا هیجان و کیفیت این بازی در شان فوتسال ایران باشد و تماشاگران از این مسابقه لذت ببرند.

جاوید با بیان اینکه بهترین خاطره‌اش از ایام عید، گرفتن عیدی از دست بزرگترها بود، گفت: خاطرات خوبی از ایام قدیم برای ما به جا مانده است و روزهای بسیار خوبی داشتیم؛ در مجموع در ایام نوروز و عیدهای قدیم همه چیز صمیمی‌تر بود.

وی در پایان تصریح کرد: هدف من در سال آینده حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی‌ فوتسال آسیا و جام جهانی است که امیدوارم بتوانیم برای کشورمان افتخارآفرینی کرده و دل مردم را شاد کنیم. امیدوارم سال جدید بهترین سال مردم ایران باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.