کد خبر : 153187
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 فروردین 1399 - 0:08
-

تاجیک: امیدوارم آخرین سال از قرن سیزدهم پر از اتفاقات خوب و سلامتی و شادی برای هموطنانم باشد

تاجیک: امیدوارم آخرین سال از قرن سیزدهم پر از اتفاقات خوب و سلامتی و شادی برای هموطنانم باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی تاجیک سرمربی اسبق سفیر گفتمان تهران که اکنون هدایت رکورد کلوب جهوری آذربایجان را بر عهده دارد در خصوص سال ۱۳۹۸ گفت: سال ۹۸سال پر فراز و نشیبی برای بنده و مردم ایران زمین بود. ما اتفاقات تلخ و شیرینی را پشت سر گذاشتیم و تجربیات گرانبهایی نیز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی تاجیک سرمربی اسبق سفیر گفتمان تهران که اکنون هدایت رکورد کلوب جهوری آذربایجان را بر عهده دارد در خصوص سال ۱۳۹۸ گفت: سال ۹۸سال پر فراز و نشیبی برای بنده و مردم ایران زمین بود. ما اتفاقات تلخ و شیرینی را پشت سر گذاشتیم و تجربیات گرانبهایی نیز در تمام زمینه‌ها کسب کردیم. اما بدترین اتفاق برای من و خانواده‌ام از دست دادن دامادمان بود که مانند برادرم دوستش داشتم.
وی در خصوص حضورش در لیگ جمهوری آذربایجان گفت: ابتدای سال گذشته با سفر به کشور جمهوری آذربایجان قرارداد همکاری با تیم لیگ برتری رکورد کلوب منعقد کردم. بدلیل درخواست مسئولان سفیر گفتمان مبنی بر ادامه همکاری با این تیم، قرار شد تا پایان لیگ یک در ایران بمانم و باشگاه رکورد کلوب را به عنوان مدیر فنی همراهی کنم. و بعد از اتمام لیگ به جمع آنها ملحق شوم. بعد از جدایی از سفیر به جمهوری آذربایجان برگشتم و در همان ابتدا به لطف خدا توانستیم قهرمان اولین دوره المپیاد فوتسال ایرانیان خارج از کشور را کسب کنیم.
سرمربی اسبق سفیر گفتمان تهران در خصوص شرایطی که باعث جدایی‌اش از این باشگاه شد گفت: شرایط در سفیر خوب پیش می‌رفت اما بخاطر یک سری تصمیمات اشتباه از سمت خودم در انتخاب برخی اعضای کادر فنی، جذب بازیکنانی که باسابقه هم بودند و البته شاید هم کمی عدم حمایت کامل از سمت باشگاه باعث شد بین من و تیمی که از بدو تاسیس در کنارشان بودم جدایی بیوفتد. ما با این تیم از همان ابتدا ۴ هفته مانده به اتمام لیگ امسال صدرنشین بودیم. سفیر دو سال صدرنشین و بخت اصلی صعود بود اما متاسفانه به اهداف مدنظر نرسید. من مطمئن بودم حق سفیر گفتمان لیگ برتری شدن است. اما بهرحال با تقدیر نمی‌شود جنگید زندگی در جریان است و ادامه دارد.
وی در پایان با تبریک فرا رسیدن سال نو و بهار ۹۹ افزود: امیدوارم آخرین سال از قرن سیزدهم پر از اتفاقات خوب و سلامتی و شادی برای هموطنانم باشد. یک خسته نباشید جانانه هم به کادر پزشکی و درمانی کشورم می‌گویم که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند. امیدوارم هرچه زودتر با توجه به توصیه‌های بهداشتی، مردم کشورم و سراسر دنیا بر این ویروس پیروز شوند. همچنین از تمام فعالان عرصه خبر و بطور ویژه فوتسال تشکر و قدردانی می‌کنم که در طول سال و بصورت شبانه روز درحال اطلاع‌رسانی و ارسال اخبار و انجام رسالت خبری خود هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسین یکشنبه , ۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۹:۴۱

درود و آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما مربی عزیز، بنظر بنده باتوجه به عملکرد و سوابق و ثبات در نتیجه گیری و خوب و فنی بازی کردن تیم، ده مربی برتر ایران آقایان لک ناظم الشریعه صانعی شمسایی ابطحی تاجیک اصغری مقدم افضل بی غم زرخانلی میباشند